  • 1. Data: 2016-02-05 14:19:06
    Temat: Gadzina i kocina na kartki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy gadzia kartka nie umie współpracować z tymi, którzy sprzedają
    na kartki zabezpieczone kotem ;) SMS? Usiłowałem zapłacić gadziną,
    ale nie zdołałem, pomimo braku widocznych przeszkód. Dwie inne
    (wypukła debetówka BZWBKKBSg i impresyjna kredytówka Millego)
    kartki poszły bezproblemowo, ale te dwie inne współpracowały
    z kociakami SMS.

    Przy płaceniu gadziną dostawałem mniej więcej taki komunikat:

    Wystąpił problem z autoryzacją - podany typ,
    numer karty, data jej ważności lub kod CVC2/CVV2 są niewłaściwe.
    Prosimy jeszcze raz uważnie wypełnić pola formularza,
    zgodnie z danymi zawartymi na karcie.

    choć rzecz jasna dane podałem poprawnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 2. Data: 2016-02-05 19:55:50
    Temat: Re: Gadzina i kocina na kartki...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n927gl$f4d$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > (wypukła debetówka BZWBKKBSg i impresyjna kredytówka Millego)
    > kartki poszły bezproblemowo, ale te dwie inne współpracowały

    Miałem telefon z naturalnego środowiska Aligatora ;) i dowiedziałem
    się, że problemem był limit, i że limit miesięczny niekoniecznie
    obejmuje miesiąc kalendarzowy. [chlip, chlip...] Telefoniczną
    inicjatywę wykazał Aligator -- ja już zapomniałem o zajściu.

    Innymi słowy -- nie o kociaka SMS chodzi, ale o pułap zwany
    limitem. To kolejny raz gdy limit stanął mi na przeszkodzie.

    Innym osobom na wszelki wypadek wyjawię, że tutaj zmiana limitu
    zaskutkuje dopiero następnego dnia roboczego, więc zmiana dokonana
    dziś zaskutkuje dopiero w poniedziałek. [chlip, chlip...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'