  • 1. Data: 2016-02-07 12:41:35
    Temat: Awaria BPH?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Czy tylko ja nie mogę się zalogować do systemu obsługi BPH dla klientów
    indywidualnych? Po wpisaniu hasła wraca do strony logowania.

  • 2. Data: 2016-02-07 13:42:26
    Temat: Re: Awaria BPH?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 7 Feb 2016 12:41:35 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:

    >Czy tylko ja nie mogę się zalogować do systemu obsługi BPH dla klientów
    >indywidualnych? Po wpisaniu hasła wraca do strony logowania.
    Miałem to samo chyba 2 dni temu. Ustąpiło po kilku godzinach.
    Obecnie SOA#1 u mnie działa.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2016-02-07 23:14:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-02-16 o 13:42, WAM pisze:

    > Miałem to samo chyba 2 dni temu. Ustąpiło po kilku godzinach.
    > Obecnie SOA#1 u mnie działa.

    Moim zdaniem wywalało się im reklamie, którą chcieli strasznie
    wyświetlić zaraz po zalogowaniu, a blokował im mój program.