  • 1. Data: 2008-01-21 08:58:59
    Temat: [mbank] [ekarta]
    Od: "malman" <k...@i...pl>

    Witam

    mam karte visa electron (debetowa) z mBanku i konto zlotowkowe w mBanku
    (ekonto). Przypuszczam ze ona (ta visa) nie nadaje sie do zaplaty dolarowej
    w e-ksiegarni Amazon. W mBanku istnieje wynalazek w postaci e-karty (za jej
    roczny abonament placi sie chyba PLN 25). Czy majac zlotowki na ekoncie,
    wykupiona ekarte, przelane zlotowki na ta ekarte bede mogl zaplacic w
    sklepie amazon (za ksiazki) kilkadziesiat USD ?. A moze jest jakis prostszy
    sposob w mBanku zeby to zrobic. mBank od jakiegos czasu prowadzi rachunki w
    USD, euro itp. Moze wygodniej byloby zalozyc taki rachunek i z niego
    pokrywac przelewem zobowiazania np. dolarowe wobec zagranicznych sklepow
    internetowych typu amazon.

    Dziekuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2008-01-21 09:38:18
    Temat: Re: [mbank] [ekarta]
    Od: "max" <b...@a...pl>

> [...]
    > taki rachunek i z niego pokrywac przelewem zobowiazania np. dolarowe wobec
    > zagranicznych sklepow internetowych typu amazon.

    najtaniej bo za darmo wjdzie zalozenie konta w polbanku i do tego
    dostajesz kare visa do placenia w necie dodatkowo z najlepszm przelicznikiem
    walutowym

  • 3. Data: 2008-01-21 10:45:42
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    malman pisze:
> [...]
    > zalozyc taki rachunek i z niego pokrywac przelewem zobowiazania np.
    > dolarowe wobec zagranicznych sklepow internetowych typu amazon.

    Płaciłem niedawno w Amazonie właśnie za pomocą eKarty. Kurs sprzedaży
    NBP tego dnia wynosił 2.5008, dla mojej płatności kurs wyniósł 2,4922.
    Raczej do zaakceptowania?

    --
    Tomek małpka japko kropka info.