  • 1. Data: 2008-01-20 17:44:12
    Temat: FortisFotokarta-gdzie przenieść?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam kartę Fortis Banku z limitem 1000 pln., prawie nie uzywaną, gdzie
    najłatwiej ją przenieść? ewentualnie "dołączyć" jej limit do limitu jednej z
    następujacych kart: BZWBK-allekarta, visa millenium, raiffi -MC, multi -Visa
    gold?
    Z karty zamierzam zrezygnować a szkoda mi tracić 1000 pln "wypracowanego"
    limitu. Jest zbyt droga żeby płacić za kolejny rok 50 pln a nie spełniam
    kryteriów bezpłatności ;)

    Jakieś propozycje? Może ING?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2008-01-20 19:52:26
    Temat: Re: FortisFotokarta-gdzie przenieść?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Dominiak napisał(a):
    > Jakieś propozycje? Może ING?

    Po co przenosic karte z limitem 1k skoro w wiekszosci bankow dostaniesz
    "od reki" na "dowod" karte z limitem 2-3k (Citi na 100 %) ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-01-21 00:08:19
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Po co przenosic karte z limitem 1k skoro w wiekszosci bankow dostaniesz
    > "od reki" na "dowod" karte z limitem 2-3k (Citi na 100 %) ?

    Doprawdy tak uważasz? Tzn. że Citi na 100%?

    marekz

  • 4. Data: 2008-01-21 06:44:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2008 01:08:19 +0100, MarekZ napisał(a):
    > Doprawdy tak uważasz? Tzn. że Citi na 100%?

    W Citi wystarczyła deklaracja jakie dochody osiągam - i to z DG, nie
    z etatu... Nie robili żadnych problemów, nawet nie dzwonili - po prostu po
    paru tygodniach karta przyszła pocztą.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944