  • 51. Data: 2004-11-15 15:52:15
    Temat: Re: [mbank] NIEMOŻLIWA ANULACJA ZLECENIA PRZYSZŁEGO W DNIU JEGO REALIZACJI
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 15 Nov 2004 12:14:09 +0100, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wrote:

    >O, znalazłem: http://ptja.pl/bzdurki/mbank.gif

    26 maj 2003? Az ponad poltorej roku czasu sie do mbanku nie laczyles, czy to
    jakis retusz dla podpuchy? :)

  • 52. Data: 2004-11-15 23:06:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 15 Nov 2004 16:52:15 +0100, andy_k <a...@a...org> wrote:

    >26 maj 2003? Az ponad poltorej roku czasu sie do mbanku nie laczyles, czy to
    >jakis retusz dla podpuchy? :)

    słyszałeś o twardych dyskach, archiwizacji, backupach? :-) Trafiłem na
    taki napis kiedyś i go zachowałem dla potomnych. Ten rysunek wygląda
    tak świeżo dzięki temu, że trzymałem go w niskiej temperaturze i w
    suchym miejscu :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 53. Data: 2004-11-16 00:14:52
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Tue, 16 Nov 2004 00:06:09 +0100, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wrote:

    >słyszałeś o twardych dyskach, archiwizacji, backupach? :-) Trafiłem na

    Napisales to tak jakbys teraz znalazl, a nie kiedys. :P

  • 54. Data: 2004-11-16 01:07:37
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 16 Nov 2004 01:14:52 +0100, andy_k <a...@a...org> wrote:

    >Napisales to tak jakbys teraz znalazl, a nie kiedys. :P

    bo teraz znalazłem... w kopiach zapasowych :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 55. Data: 2004-11-16 12:34:07
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Tylko w słowniku, bo tak NAPRAWDĘ to NIE ISTNIEJE ;-)

    chodzi pewnie o to, że istnieje w innym SENSIE? (lub bardzo pasee: w odmiennym
    aspekcie)
    bo co to znaczy "istnieć naprawdę"?
    :P

    > Eeeee - w socjalizmie było mnóstwo takich rzeczy - podejrzewam że w obecnym
    > ustroju też by się parę rzeczy znalazło ;-)

    Bo marksizm naukowy korzenie miał w Heglu, ktory w celu wytłumaczenia ruchu
    zawiesił ('dialektycznie') zasadę niesprzeczności
    (nie maial cierpliwości czekać na interpretację haską mechaniki kwantowej,
    biedak)
    pozdr
    hidie

  • 56. Data: 2004-11-16 12:53:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-16 13:34, kiedy hidie napisał(a) co
    następuje:

    > chodzi pewnie o to, że istnieje w innym SENSIE? (lub bardzo pasee: w odmiennym
    > aspekcie)
    > bo co to znaczy "istnieć naprawdę"?
    > :P

    Ja sobie jaja robiłem, a ty poważne pytania zadajesz ;-)).
    Jak badacze ruskich wiedzą, tamuj są dwie prawdy - wewnętrzna i
    zewnętrzna i niekoniecznie muszą być zgodne ze sobą. Podobne będzie i z
    istnieniem. Coś co jest istnieje.A że byty różne mają aspekty, a ludzie
    tylko tyle widzą ile ich widzieć nauczono, to i nie każdy każde
    istnienie dostrzega, na sobie najbliższym polegając. A że ponadto
    niektórzy uważają, iże ich prawda wewnętrzna ważniejszą jest i ponad
    prawdy cudze, i ponad prawdę zewnętrzną, będącą wynikiem powszechnego
    uzgodnienia, to i trzymają się obrazów swoich zmysłów i umysłów innych
    nie dopuszczając. Troszkę jak dziecko, co kocykiem się starannie
    nakrywszy, mniema, że onegoż nikt dostrzec nie zdoła.

  • 57. Data: 2004-11-16 15:23:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > i ponad prawdę zewnętrzną, będącą wynikiem powszechnego
    > uzgodnienia,

    Prawda jako wynik powszechnego uzgodnienia ;-) ? No co to też się na grupie
    bankowej można dowiedzieć
    ;-) !

  • 58. Data: 2004-11-16 16:48:24
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    2...@n...onet.pl,
    hidie <h...@o...pl>:

    > chodzi pewnie o to, że istnieje w innym SENSIE? (lub bardzo pasee: w
    > odmiennym aspekcie)

    Wlasnie tak.
    Np. jesli wezmiemy hipotetyczne zdanie (1): "Slowo 'tetroka' nie istnieje",
    to bez rozroznienia (meta)poziomow zdanie byloby anomalne, bowiem jego teza
    przeczylaby jego presupozycji, tymczasem zdanie jest jak najbardziej OK.
    Rozdzielenie poziomow rozwiazuje ten paradoks: 'tetroka' nie jest słowem
    *uzytym* w tym zdaniu, jest tylko slowem *wzmiankowanym* (=mentioned).

    Mozna zatem w pierwszym przyblizeniu powiedziec, ze "slowo w slowniku" jest
    rowniez *wzmiankowane*, nie uzyte.

    W lepszym przyblizeniu trzeba te przypadki rozroznic, bo przykladowe zdanie
    (1) wyzej jest (potencjalnie) normalnym wypowiedzeniem (stanowi tekst
    jezyka), natomiast haslo slownikowe normalnym wypowiedzeniem nie jest.

    --
    Robert

  • 59. Data: 2004-11-16 18:22:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-16 16:23, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Prawda jako wynik powszechnego uzgodnienia ;-) ? No co to też się na grupie
    > bankowej można dowiedzieć
    > ;-) !

    Taż pisałem, że to u ruskich, na dodatek w XIX wieku!
    Jakby tu ...no powiedzieć ...czytać ze zrozumieniem?

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 60. Data: 2004-11-16 18:28:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Taż pisałem, że to u ruskich, na dodatek w XIX wieku!

    Taż przeczytałam :-) Taż komentuję właśnie tę ideę :-)

    > Jakby tu ...no powiedzieć ...czytać ze zrozumieniem?

    Czy mam zacząć udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Taż nie jestem :-)