  • 1. Data: 2004-11-09 22:30:47
    Temat: Visa i Internet ? - Polskie Czcionki
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Co do mam zrobic do stu tysiecy wiader wody, mowiac eufeumistycznie, zeby mi
    karta przeszla, bo akurat mam Michał i Ż w nazwisku. I nie chce...ktos wie, jak
    to obejsc!?

    Dzieki za odpowiedz, na pewno sa osoby, ktore sie z takim czyms spotkaly!

    Mike

  • 2. Data: 2004-11-09 22:36:43
    Temat: Re: Visa i Internet ? - Polskie Czcionki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzieki za odpowiedz, na pewno sa osoby, ktore sie z takim czyms
    > spotkaly!

    W Polsce pisze z ogonkami poza bez ogonkow i przechodzi mi zawsze.
    A jaka karta z jakiego banku?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-10 14:59:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik Michal <m...@p...onet.pl> w poście
    napisał, co następuje:
    > Dzieki za odpowiedz, na pewno sa osoby, ktore sie z takim czyms
    > spotkaly!

    Taki na przyklad Karol Ż. z pewnoscia sie spotkal z tym zjawiskiem :)

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.