  • 11. Data: 2003-12-13 19:18:52
    Temat: Re: [mbank] Głowne wady banku... Jakie?
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Do dwóch punktów mam zastrzeżenia:

    > Mozliwosc wykonywania tego wszystkiego z najwyzej oprocentowanego
    rachunku.

    Najwyżej oprocentowanym rachunkiem oszczędnościowo - rozliczeniowym w mBanku
    jest eKonto, zaś eMax jest lokatą do trzymania pieniędzy, a nie do
    wykonywania rozliczeń. Nie domagaj się od pociągu pośpiesznego żeby
    zatrzymywał się na każdej stacji, w najmniejszych miejscowościach.

    > Z zaawansowanych - zlecenia wg. terminarza.

    Czym się różni wklepanie różnych (jak rozumiem nieregularnych) terminów do
    czegoś co ma nazwę zlecenie stałe od wklepania tych terminów do czegoś co ma
    nazwę "przelew zdefiniowany" ?

    Pozdrawiam

    Jaś/Marek *

    * niepotrzebne skreślić

  • 12. Data: 2003-12-13 20:17:47
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    brfom3$dm7$...@n...onet.pl,
    Marek J <markusjNOSPAM@.interia.pl>:
> [...]
    > nie do wykonywania rozliczeń.
    > Nie domagaj się od pociągu pośpiesznego
    > żeby zatrzymywał się na każdej stacji, w najmniejszych

    Nie domagam sie, tylko mowie, ze jest to dla mnie duza wada.
    Analogia z pociagiem chybiona, bo przedstawiasz to w kategoriach logicznej
    niemozliwosci, a tak nie jest.
    NB, WSZYSTKIE inne moje eBanki oprocz BZWBK z ktorych korzystalem to oferuja
    lub oferowaly (Lukas, VW, LG, Inteligo).

    > Czym się różni wklepanie różnych (jak rozumiem nieregularnych)
    > terminów do czegoś co ma nazwę zlecenie stałe od wklepania tych
    > terminów do czegoś co ma nazwę "przelew zdefiniowany" ?

    Krotko - wygodą użycia :)

    Za duzo by opowiadac - musialbym sie pobawic w Lukasie, albo zobacz niedawna
    dyskusje o terminarzach w Lukasie.

    Np. w mBanku nie mozesz (chyba) na jednym ekranie zobaczyc planu takiego
    zlecenia stalego na powiedzmy 2 lata wprzod, albo wstecz.

    Moge sie mylic, bo nie korzystam ze zlecen stalych, opieram sie na opisach
    osob trzecich.

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-12-13 20:20:02
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Robert"

    > Podstaw :)

    czekaj tatka latka :-))
    placisz to wymagasz a darmowemu koniowi w zęby sie nie zagląda
    *** blad ***

  • 14. Data: 2003-12-14 09:17:35
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <brfc5n$71u$1@inews.gazeta.pl>, michał wrote:
    > Witam,
    > Mam jedno pytanie na które prosiłbym tylko i wyłącznie o szybkie i
    > krótkie odpowiedzi (pytania tego typu często i gęsto sie pojawiają więc dużo
    > już się naczytałem ;-). Mianowicie - jakie są główne wady mBanku (poza dość
    > toporną obsługą klienta)?

    Akurat z moich doświadczeń nie wynika, żeby obsługa klienta była
    toporna.

    Widzę za to inne wady, jeśli chodzi o obsługę internetową:
    - "przelewy zaplanowane" kryją się... w "historii" (to coś jak
    wychodzenie z windowsów przez naciśnięcie guzika "start")
    - brak zebranych w jednym miejscu informacji dotyczących pieniędzy
    mających opuścić w przyszłości kąto (trzeba sprawdzać oddzielnie w
    "zaplanowanych" i w "stałych")
    - brak możliwości otwarcia pierwszej lokaty przez internet

    - opłata za przelew do US :)
    - poza tym jestem starym klientem, przelewy spore, średnie saldo też
    spore, a nawet kubka nie przesłali czy czegoś takiego :)
    - pewnie coś jeszcze, ale w tej chwili nie pamiętam

    Renata

  • 15. Data: 2003-12-14 09:43:08
    Od: "michał" <m...@g...pl>

    [ciach]

    Dziekuje wszystkim za pomoc. Jeszcze tylko prosilbym, jesli ktos juz
    musial tego doswiadczyc, o informacje na temat zamykania konta w mBanku. Sa
    jakies problemy? Jak wyglada procedura zamykania (tak w wielkim skrocie)?

    pzdr,
    michal

  • 16. Data: 2003-12-14 09:43:53
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    s...@1...acn.waw.
    pl,
    Renata Gołębiowska R...@a...waw.pl:

    > Widzę za to inne wady, jeśli chodzi o obsługę internetową:
    > - "przelewy zaplanowane" kryją się... w "historii" (to coś jak
    > wychodzenie z windowsów przez naciśnięcie guzika "start")

    To drobna wada, bo jak juz wie sie, gdzie szukac, to problem znika.

    > - brak zebranych w jednym miejscu informacji dotyczących pieniędzy
    > mających opuścić w przyszłości kąto (trzeba sprawdzać oddzielnie w
    > "zaplanowanych" i w "stałych")

    Faktycznie, to powazna wada, w dodatku, co chyba najgorsze, powyzsze
    oddzielnie dla wszystkich rachunków. Np. wpłynęła mi w piątek na eMaks
    większa kwota z umorzenia funduszu, ktora chce w poniedzialek reinwestowac -
    czesc na SFI, czesc na VW Bank. Musialem wiec zlecic na pon. przelew
    wewnetrzny na eKonto, a z eKonta z kolei czesc na VW a czesc nabycia w SFI.
    Niestety bez kartki papieru ciezko sie polapac, czy kwoty sie bilansuja - a
    wystarczylby podglad zaplanowanych wplywow i wyplywow na wszystkich
    rachunkach.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-12-14 10:16:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > mających opuścić w przyszłości kąto (trzeba sprawdzać oddzielnie w

    konto, konto, konto:)))

    R.

  • 18. Data: 2003-12-15 02:13:14
    Od: "david" <d...@W...fm>

> [...]
    Sa
    > jakies problemy? Jak wyglada procedura zamykania (tak w wielkim skrocie)?

    Procedura jest prosta. W mBanku łączysz się z operatorem mLinii i mówisz mu,
    że chcesz zamknąć rachunek, operator się ciebie pyta o imię i nazwisko oraz
    co zrobić z kasą którą u nich masz i tyle... rachunek zgodnie z regulaminem
    zamykany jest po 30 dniach. Nie wiem czy jest to standardem, ale operator
    może się zapytać czy mógłbyś poinformować dlaczego zamykasz rachunek,
    oczywiście informować go nie musisz, ale możesz - pewnie przyczyny są jakoś
    analizowane przez mBankowców.

    pozdr
    david