  • 1. Data: 2003-12-13 12:37:22
    Temat: PKO BP - miarka się przebrała.
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Witam,

    1. Załozyłem karte VISA, która leżała sobie w domu na półce. Dziewicza,
    aż tu nagle dostaje wyciagi, ze ktoś sobie kupił jakieś gadżety w
    Amazon.com na moje konto !
    Oficer sledczy witryny dał mi do zrozumienia, po dochodzeniu, ze był
    "przeciek" w banku.
    2. Nagle, bez powodu bankomat "zjadl" mi karte VISA elektron. Za zwrot
    karty naliczono mi 20 zł i choć pani w oddziale przyznawała mi racje i
    podzielała moje oburzenie - forsy nie oddali.
    3. Raz tankujac za granica, a kilka razy u siebie, w Krakowie, nie
    moglem zaplacic w srodku dnia (12-13-ta) karta za benzyne, bo panowie w
    PKO wlasnie cos sobie robili z systemem.
    Dla porownania, pani na stacji JET powiedziala mi, że z kartami innego
    banku (nie bede ujawnial nazwy aby nie byc posadzonym o reklame) zdazylo
    sie to w ciagu 4 lat RAZ i to w srodku nocy. Trwalo niecaly kwadrans.
    4. Ludzilem sie, ze bede mogl kiedys robic przelewy z Internetu, besz
    kosztow, tak jak w MBank-u, ale co tam.
    5. W Inteligo, gdzie mam firmowe konto, a ktore jest wlasnoscia PKO BP,
    nic na koncie nie przybywa (nawt tego co zje inflacja) tylko stale
    topnieje stan z powodu oplat za prowadzenie.
    6. Na koniec dostalem w grudniu wyciag, na ktorym za przedluzenie umowy
    o 8000 zl kredytu odnawialnego przyladowano mi 160 zl prowizji !
    Złodziejstwo !
    2% podczas kiedy na umowie jest 1% !
    Pani z oddzialu wyjasnila mi, ze PKO BP zmienilo sobie od kwietnia
    stawke. Bo taka ma fantazje !
    Pocieszala mnie, że od stycznia znowu bedzie 1%, ale mnie termin wypada
    w listopadzie i nie mam zamiaru czekac na nowyy wykwit zlodziejskiej
    fantazji tego "banku".

    Kochani, poradzcie gdzie przeniesc swoje pieniadze. Potrzebuje glownie
    wyplacac pieniadze na biezace wydatki, glownie zakupy, bo oplaty robie w
    MBank-u.
    Jest jakis bank, który ma swoje bankomaty w Krakowie, i ewnwtualnie
    pozwala tanio robic przelewy w Internecie ?

    Klaniam sie

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2003-12-13 12:44:59
    Temat: Re: PKO BP - miarka się przebrała.
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> wrote in message
    > Jest jakis bank, który ma swoje bankomaty w Krakowie, i ewnwtualnie
    > pozwala tanio robic przelewy w Internecie ?

    Nie mozesz wyplacac z Euronetu? Skoro masz kontow mBanku to Euronety sa
    bezprowizyjne.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-13 13:04:02
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Roman Rumian <u...@a...edu.pl> napisał(a):

    > Kochani, poradzcie gdzie przeniesc swoje pieniadze. Potrzebuje glownie
    > wyplacac pieniadze na biezace wydatki, glownie zakupy, bo oplaty robie w
    > MBank-u.
    W przyszłym roku ma zostać powiększona sieć bezprowizyjnych bankomatów mBanku.
    > Jest jakis bank, który ma swoje bankomaty w Krakowie, i ewnwtualnie
    > pozwala tanio robic przelewy w Internecie ?
    Jeśli wypłacasz kwoty powyżej 400pln to www.vwbankdirect.pl->darmowe wypłaty z
    każdego bankomatu w Polsce (powyżej 400pln),jeśli mniej niż 400 to 1,5pln
    prowizji,darmowe przelewy.
    Jeśli mają być placówki to może multibank (daemowe euronety),opłata za konto i
    kartę.Darmowe przelewy w internecie.
    Jeśli wypłacasz małe kwoty w różnych bankomatach ->epakiet w fortisie.(opłata).

    > Klaniam sie
    >
    > Roman Rumian

    Pozdrawiam
    Marcin
    ->http://www.cuf.prv.pl<-

  • 4. Data: 2003-12-13 13:46:30
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Dziękuję obu Panom za rady ! :-)))

    Roman Rumian

  • 5. Data: 2003-12-13 17:53:33
    Temat: Odp: PKO BP - miarka się przebrała.
    Od: "k...@i...pl" <k...@i...pl>

    BOŚ konto bodajże 5 zeta miesięcznie wszystkie bankomaty w PL bezprowizyjne

  • 6. Data: 2003-12-13 20:48:03
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jest jakis bank, który ma swoje bankomaty w Krakowie, i ewnwtualnie
    > pozwala tanio robic przelewy w Internecie ?

    Zobacz na ofertę Lukasa - eKontoPRO

    Przy określonych warunkach (regularne wpłaty + średnie saldo miesieczne na
    koncie = 5kzł) utrzymanie konta praktycznie nic nie kosztuje. Przelewy są
    darmowe, dodatkowo otrzymujesz za darmo token, więc ogólnie jest OK.
    Najbliższy oddział masz na al. Słowackiego (Kleparz)
    Bezprowizyjna sieć bankomatów: WBK i Euronet

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-12-14 09:03:44
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:brf2o1$6k5$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeśli wypłacasz małe kwoty w różnych bankomatach ->epakiet w
    fortisie.(opłata).

    Tylko Fortis ma jednak te wade, ze jest awaryjny i odmowa autoryzacji
    transakcji zdarza sie (moze nie jakos nagminnie, ale czesciej niz w
    przypadku innych bankow, poza tym karta to jedna VE i bez autoryzacji nie
    przejdzie). W sytuacji opisanej przez autora watku sugerowalbym raczej
    Multibank i wypukla debetowa Vise Classic - nie zdarzyly mi sie jeszcza
    problemy z autoryzacja transakcji ta karta, poza tym jest to karta wypukla i
    jednak pewna czesc transakcji (fakt, ze niewielka) przechodzi albo w ogole
    bez autoryzacji, albo z autoryzacjami udawanymi (np. w terminalach BZWBK,
    czy Citi).

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 8. Data: 2003-12-15 11:14:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > BOŚ konto bodajże 5 zeta miesięcznie wszystkie bankomaty w PL
    bezprowizyjne

    Brak obsługi przez net i płatne przelewy - odpada. Można sie zastanowić nad
    założeniem tego konta jako dodatkowe.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn