  • 1. Data: 2002-04-29 19:00:08
    Temat: mbank
    Od: "Włodek" <s...@a...bankier.pl>

    Witam
    Mam zrobić przelew z mbanku na takie konto 41 1140 2004 3602 0000 1234 1234
    i nie mogę gdzie błąd?

  • 2. Data: 2002-04-29 19:05:12
    Temat: Re: mbank
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Włodek" <s...@a...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam zrobić przelew z mbanku na takie konto 41 1140 2004 3602 0000 1234
    1234
    > i nie mogę gdzie błąd?

    Prawidłowy numer to najprawdopodobniej:
    41114020040000360212341234
    Numer powinien być wpisany bez spacji i myślników.

    Jerry

  • 3. Data: 2002-04-29 19:07:57
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    > Witam
    > Mam zrobić przelew z mbanku na takie konto 41 1140 2004 3602 0000 1234
    1234
    > i nie mogę gdzie błąd?

    Moze blad w numerze, sprawdzalem programem IBAN i pokazuje ze dla tego tego
    rachunku numer kontrolny powinien byc 43 a nie 41

    Marcin

  • 4. Data: 2002-04-29 19:14:05
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Moze blad w numerze, sprawdzalem programem IBAN i pokazuje ze dla tego tego
    > rachunku numer kontrolny powinien byc 43 a nie 41

    A czy te koncowe 12341234 to nie po prostu przyklad :-) ?
    Ja sadze, ze problemem moze byc spacja na koncu numeru, ktora
    tworzy sie przy wklejaniu numeru ze schowka - niezle sie kiedys
    z tym namordowalem zanim znalazlem blad.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-04-29 19:18:50
    Od: "Marcin" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > A czy te koncowe 12341234 to nie po prostu przyklad :-) ?

    Chyba masz racje, troche dziwnie mi to wygladalo ale nie pomyslalem ze to
    moze by przyklad, autor postu nic nie wspomnial o tym.

    > Ja sadze, ze problemem moze byc spacja na koncu numeru, ktora
    > tworzy sie przy wklejaniu numeru ze schowka - niezle sie kiedys
    > z tym namordowalem zanim znalazlem blad.

    O tym to wiem wlasnie z grupy, bo tez bym szukal.

    > --
    > -=Pozdrowionka=-
    >
    > Wilczek
    > w...@b...pl
    > ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

    Marcin

  • 6. Data: 2002-04-29 19:30:27
    Od: "Jerry" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moze by przyklad, autor postu nic nie wspomnial o tym.

    > O tym to wiem wlasnie z grupy, bo tez bym szukal.

    Moim zdaniem problem leży w błędnej składni rachunku. Wydaje mi się, iż
    prawidłowa budowa pełnego numeru rachunku to: nr rozliczeniowy 0000 numer
    rachunku - czyli 41 1140 2004 0000...., a nie 41 1140 2004 3602 0000 ...

    Jerry

  • 7. Data: 2002-04-30 06:32:44
    Od: "Phink" <p...@N...pl>

    > Mam zrobić przelew z mbanku na takie konto 41 1140 2004 3602 0000 1234
    1234
    > i nie mogę gdzie błąd?

    Witam
    Jeszcze nigdy nie widziałem numeru rach mBanku z czterema zerami w tym
    miejscu gdzie piszesz (a trochę tych numerów widziałem).
    1. Sprawdź _dokładnie_ numer rachunku.
    Na 95% będzie 41 1140 2004 0000 3602 1234 1234
    -^^^^-
    2. Numer wpisuj oczywiście bez ani jednej spacji czy kreski (ciągle) ani
    przed ani w trakcie ani po numerze rachunku.

    pzdr.Phink

  • 8. Data: 2002-04-30 07:23:44
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Phink" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

    > 2. Numer wpisuj oczywiście bez ani jednej spacji czy kreski (ciągle) ani
    > przed ani w trakcie ani po numerze rachunku.

    Ten bug już chyba został usunięty, bo kilkakrotnie wpisywałem (kopiowałem)
    numer wraz ze spacjami i system przyjmował mi go bez problemu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 9. Data: 2002-04-30 07:39:22
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Phink" <p...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ten bug już chyba został usunięty, bo kilkakrotnie wpisywałem (kopiowałem)
    > numer wraz ze spacjami i system przyjmował mi go bez problemu.

    No to byłoby ładnie, ale nie pochwaliliby się takim sensownym usprawnieniem?
    Może Twoje spacje są jakieś super krótkie i dlatego nie przeszkadzają? ;)

  • 10. Data: 2002-04-30 07:52:27
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Może Twoje spacje są jakieś super krótkie i dlatego nie przeszkadzają? ;)

    Też robiłem kopiowanie ze stron mBankowych i system przyjmował spacje.
    Wyświetlanie jest bez spacji wiec pewnie jakis skrypt usuwa je i tyle.

    TM