  • 1. Data: 2009-05-27 17:36:25
    Temat: mPortfel w mBanku
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    Co o tym sądzicie ?

  • 2. Data: 2009-05-27 17:42:49
    Temat: Re: mPortfel w mBanku
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Blue" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gvjtnm$4jj$1@news.onet.pl...
    > Co o tym sądzicie ?
    A co to za dziwo ?

  • 3. Data: 2009-05-27 17:55:17
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Blue wrote:
    > Co o tym sądzicie ?

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/APF/?tab
    s=0

    Że nie ma co kupować polisy z funduszami, skoro można taniej same fundusze.
    Nie warto.

    Wady:
    - Minimalna suma 20.000 zł.
    - Opłata likwidacyjna od 6,5% w pierwszym do 2% w czwartym roku.
    - Miesięczna opłata za zarządzanie, niezależnie od pobieranej przez sam
    fundusz.

  • 4. Data: 2009-05-27 20:32:40
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-05-27, Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Że nie ma co kupować polisy z funduszami, skoro można taniej same fundusze.

    I same polisy.

    > Nie warto.

    > Wady:

    Aegon czy inna AXA oferowały coś podobnego na innych (gorszych)
    warunkach. Natomiast jeśli jest to polisa na życie, to może można
    scedować prawa z niej wynikające na bank udzielający jakiegoś kredytu i
    wtedy trochę to ma większy sens niż po prostu zakup polisy (zapewne w
    grupie kapitałowej do której ten bank należy).

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej

  • 5. Data: 2009-05-27 21:13:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof Drewicz wrote:

> [...]
    > i wtedy trochę to ma większy sens niż po prostu zakup polisy (zapewne
    > w grupie kapitałowej do której ten bank należy).

    To jest polisa na życie o wartości 100 zł :-)