  • 11. Data: 2013-05-29 15:19:55
    Temat: Re: mBank z okazji Dnia Dziecka :)
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 28 Maj, 21:31, Konfabulator <k...@1...pl> wrote:

    > Sugerujesz się stroną nowymbank? Ta strona to prawdziwy niewypał, ale
    > to radosna twórczość zewnętrznego dostawcy. Sam system to prawie sam
    > tekst w html5. Tych wszystkich obrazków i wykresów nie ma tam na tyle
    > by to miało zabić jakikolwiek sprzęt, który odpali przeglądarkę na
    > której system rusza.

    No nie wiem, właśnie ta strona (nowymbank) się nie odpala i pokazuje
    komunikat: "Pobierz aktualizację lub zainstaluj jedną z poniższych
    przeglądarek, aby móc odkrywać nowy mBank i zgarniać nagrody.".
    Sugerujesz, że za pół roku, jak wejdzie nowe (już przymusowo bez
    możliwości wyboru stare/nowe) będę mógł działać jak dotychczas na tym
    samym komputerze, z tą samą przeglądarką co spokojnie i szybko mi łyka
    obecną stronę transakcyjną?

    Andrzej Jaziński

  • 12. Data: 2013-05-29 15:23:12
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Niczego nie sugeruję, informuję, że tak dokładnie będzie.

  • 13. Data: 2013-05-29 20:10:57
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Chyba coś sprytnie przeedytowałeś albo ja jestem ślepy. Miało być tak, że na starym
    gruchocie nawet nie zalogujesz się do mBanku 2.0. Wymagany będzie ie8, zalecany co
    najmniej ie9, ff14, itd. Generalnie to co teraz jest najnowsze, maks o jedno wstecz.

  • 14. Data: 2013-05-29 20:26:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 May 2013 20:08:28 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    będzie stary. Zresztą pożegnasz go bez żalu, możesz mi wierzyć na razie na słowo.

    > No to pożegnam. Na dzień dobry nie działa, bo chce nowszej
    > przeglądarki :-)

    To może po prostu... zaktualizuj? Po co Ci zabytek?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2013-05-29 22:25:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 29 May 2013 11:10:57 -0700, Konfabulator napisał(a):

> [...]
    > że na starym gruchocie nawet nie zalogujesz się do mBanku 2.0. Wymagany
    > będzie ie8, zalecany co najmniej ie9, ff14, itd. Generalnie to co teraz

    Firefox ma teraz wersję 21, więc 14 o której wspominasz to też niezły
    zabytek ;)

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2013-05-29 22:28:42
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    On 29 Maj, 22:25, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Firefox ma teraz wersję 21, więc 14 o której wspominasz to też niezły
    > zabytek ;)

    Może to chrome miał być 14? Jest takie chrome 14.1?

    FF miało być rzeczywiście 21, ale akurat w przypadku FF to pewnie i na
    14 by to zadziałało. Najgorzej jest ze starymi IE, bo się wszystko
    rozjeżdża.

  • 17. Data: 2013-05-29 22:32:30
    Od: osa <w...@p...fm>

    Z okazji Dnia Dziecka mBank proponuje również lekturę *78* stron nowej
    "Taryfy prowizji i opłat bankowych w mBanku w Polsce dla osób
    fizycznych". Czy komuś przychodzi do głowy bank z dłuższą TOiP? Czy
    kwiatek znalazł kolejną rzecz w której bije rekord?

  • 18. Data: 2013-05-30 00:15:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-05-29 22:28, Konfabulator pisze:

    > Może to chrome miał być 14? Jest takie chrome 14.1?

    Google Chrome jest jeszcze dalej, niż Firefox - wersja 27 "z groszami".

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 19. Data: 2013-05-30 00:15:16
    Od: "UARS" <u...@o...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Bez żalu to ja pożegnam, ale mBank. Zresztą od jakiegoś czasu tego konta
    > praktycznie nie używam. Jest, bo jest. Karta dawno zastrzeżona, na koncie
    > 0,00 złotych. Jak na razie nie wypowiedziałem ROR-u bo nic nie kosztuje.
    > Leży odłogiem.

    Ja mam tam jeszcze KK. Niedawno wysłałem im 2 wypowiedzenia: kredytu
    odnawialnego i KK. Za 3 dni ktoś do mnie zadzwonił i dał mi KK za darmo
    przez 1 rok. W sumie to nie wiem po co mi ona (chyba tylko do mTransferu) bo
    gdzie indziej mam bezpłatną KK z moneybackiem, którą używam.
    Beznadziejną debetówkę do beznadziejnego ekonta, z dziką rozkoszą
    zastrzegłem :)
    A te wszyststkie nowe udziwnienia mnie zwyczajnie nie rajcują i olewam je z
    góry razem z ich beznadziejną ofertą.
    UARS

  • 20. Data: 2013-05-30 11:16:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    osa napisał(a) :
> [...]
    > fizycznych". Czy komuś przychodzi do głowy bank z dłuższą TOiP? Czy
    > kwiatek znalazł kolejną rzecz w której bije rekord?

    BPH ma 3 aktualne taryfy dla klientów indywidualnych. łącznie 98
    stron, ale to nie to.
    WBK ma 77 stron, ale w tym są obecna i po zmianach. Jak ktoś traz
    zakłada konto, to musi przeczytać obie. W ogóle to mają prawie
    200 stron maczkiem regulaminów obecnych i po zmianach.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B