  • 1. Data: 2002-07-17 10:58:09
    Temat: mBank - wydruk
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    Witam !

    Dopiero się zorientowałem, że wreszcie doczekaliśmy się wydruku przelewu.
    Super.
    Pewnie nie wszyscy są zadowoleni ale ja na to długo czekałem.

    pozdrawiam

    przos

  • 2. Data: 2002-07-17 14:10:03
    Temat: Re: mBank - wydruk
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    > Dopiero się zorientowałem, że wreszcie doczekaliśmy się wydruku przelewu.
    > Super.
    > Pewnie nie wszyscy są zadowoleni ale ja na to długo czekałem.

    Nie wiem o co chodzi - gdzie to znaleźć?
    --
    Marcin
    GG# 13349

  • 3. Data: 2002-07-17 14:33:54
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > Nie wiem o co chodzi - gdzie to znaleźć?
    > --
    > Marcin
    > GG# 13349

    W szczegółach przelewu.

    TM

  • 4. Data: 2002-07-20 07:38:44
    Od: "Przos" <p...@p...onet.pl>

    > Dopiero się zorientowałem, że wreszcie doczekaliśmy się wydruku przelewu.

    Po paru dniach naszła mnie refleksja: - gdyby tak jeszcze wyciąg.
    No cóż pewnie się doczekamy ... za dwa lata :).

    pozdrawiam

    przos

  • 5. Data: 2002-07-20 13:15:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No cóż pewnie się doczekamy ... za dwa lata :).

    Wyciag dosc znacznie podraza cala operacje - nie ma problemu zawsze mozesz
    go sobie zamawiac :)