  • 1. Data: 2003-12-30 08:44:03
    Temat: Pomożecie ustalić co jest czym? (dane banku w USA do wire transfer'u)
    Od: "Marcin M. Nagraba" <m...@p...onet.pl>

    WItam!

    Mam do zrealizowania przelew do banku w USA. Dane jakie otrzymałem od
    kontrahenta są dla mnie mało zrozumiałe - mam nadzieję, że pomożecie mnie
    oświecić co jest czym w tym ciągu cyfr i nazw.

    Oto co mi przysłali:
    JP Morgan Chase / ABA 021000021 / FBO Smith Barney, Inc. / Account
    #066-198038 / One Chase Plaza / New York, NY 10004 / Further Credit to:
    MediaStreet, Inc. Smith Barney Act# 307-05524-13-007

    Dokładnie tak to wyglądało.
    Po podzieleniu w miejscach wskazanych przez ukośniki wychodzi coś takiego:

    JP Morgan Chase
    ABA 021000021
    FBO Smith Barney, Inc.
    Account #066-198038
    One Chase Plaza
    New York, NY 10004
    Further Credit to: MediaStreet, Inc. Smith Barney Act# 307-05524-13-007

    Czy to ma jakiś sens? Czy w tym są wszystkie dane by uruchomić taki przelew?
    Kasę chciałem wysłać poprzez PKO BP - U$-Transfer.

    z poważaniem

    --
    Marcin M. Nagraba

  • 2. Data: 2003-12-30 12:23:42
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Marcin M. Nagraba <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy to ma jakiś sens? Czy w tym są wszystkie dane by uruchomić taki przelew?
    > Kasę chciałem wysłać poprzez PKO BP - U$-Transfer.

    Ma sens - w sumie to w PKO powinni wiedziec jak wypelnic papierki :)
    Kolejnosc troche inna:

    J.P. Morgan Chase Bank
    One Chase Plaza
    New York, NY 10004
    ABA # 021000021

    możesz dodać SWIFT
    SWIFT CODE: CHASUS33

    For credit to:
    FBO Smith Barney, Inc.
    Account number: 066-198038

    For further credit to (Final Beneficiary):
    MediaStreet, Inc. Smith Barney
    Account number: 307-05524-13-007

    --
    Franz

  • 3. Data: 2003-12-30 13:27:49
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin M. Nagraba" <m...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    >
    > Czy to ma jakiś sens? Czy w tym są wszystkie dane by uruchomić taki przelew?
    > Kasę chciałem wysłać poprzez PKO BP - U$-Transfer.

    Jesli to jest US-Transfer to powinno wystarczyc, tak jak do
    (hipotetycznego) Elixir-Transfer w USA wystarczy numer konta w Polsce.
    Nie wiem jednak czy jest taka usluga - w sumie chyba bylaby dosc
    popularna?

    Natomiast jesli to ma byc SWIFT, to potrzebny jest kod BIC tamtego banku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2003-12-30 16:25:17
    Od: "Marcin M. Nagraba" <m...@p...onet.pl>

    Franz wrote:

> [...]

    > FBO Smith Barney, Inc.
    > Account number: 066-198038
    >
    > For further credit to (Final Beneficiary):

    Wielkie dzięki!
    A o co chodzi z tym "For credit to", "For further credit to"?
    Po co są dwa numery?

    z poważaniem

    --
    Marcin M. Nagraba

  • 5. Data: 2003-12-30 16:43:13
    Od: "Franz " <f...@N...gazeta.pl>

    Marcin M. Nagraba <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wielkie dzięki!
    > A o co chodzi z tym "For credit to", "For further credit to"?
    > Po co są dwa numery?

    Bo to jest chyba sub-konto w ramach konta jakiejś firmy.

    --
    Franz

  • 6. Data: 2003-12-31 00:16:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > Wielkie dzięki!
    > A o co chodzi z tym "For credit to", "For further credit to"?
    > Po co są dwa numery?

    To juz informacja dla Smitha Barneya, zeby to sobie znalazl i zapisal
    w ksiegach. Przypuszczalnie to jakas instytucja finansowa obslugujaca
    tego MediaStreeta.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH