  • 11. Data: 2003-12-30 13:57:15
    Temat: Re: [mBank][wro] bankomat :-(
    Od: "tomekk" <g...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsrvde$v5$1@inews.gazeta.pl...

    > glosniej
    >
    > ROTFL - to sie na sygnaturkę nadaje ;-))) Tomekk - weź i poczytaj trochę o
    > kartach, bo mnie brzuch rozboli ze śmiechu, jak coś jeszcze napiszesz
    ;-)))

    Spoko, fajnie to zabrzmiało - śmiało wal na sygnaturke.
    A tak prawde powiedziawszy to wcale a wcale nie chce się na wszystkim znać.
    NIc mnie nie obchodzą karty, mechanika samochodowa hydraulika i instalacje w
    mieszkaniu.
    W życiu zajmuje się innymi rzeczami. I całe szczęście.
    Pozdrawiam
    tomekk

  • 12. Data: 2003-12-30 14:01:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "tomekk" <g...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale co to ma do rzeczy? Gdzie niby miała dzwonić na mLinię??

    Do swojego Centrum Autoryzacyjnego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 13. Data: 2003-12-30 14:13:53
    Od: Grendel <g...@h...com>

    Tue, 30 Dec 2003 13:44:53 +0100, na pl.biznes.banki, Robert Steward
    napisał(a):

    > do dziś
    > wpadam Tesco godz 12-13, staję przy euronecie, wklepuje pin, i nic....
    > powtarzam operacje...., wyciągam drugą kartę, wklepuje (...)

    w dniach "szczytu" to normalne - sieć bankowa najwyraźniej przeciążona
    totalnie - próby wyciągnięcia kasy z bankomatu np. na dzień przed świętami,
    czy w sylwestra, to koszmar na resorach - wszystkie bankomaty krzyczą, że
    błędny pin, albo totalnie odmawiają współpracy.

    Nie ma się czym przejmować, tylko przyjąc to do wiadomości i na przyszłość
    się zabezpieczać ;-)

    --
    Grendel

  • 14. Data: 2003-12-30 15:12:05
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Grendel" <g...@h...com> napisał w wiadomości

    > Nie ma się czym przejmować, tylko przyjąc to do wiadomości i na przyszłość
    > się zabezpieczać ;-)

    heh:-)
    jak się zabezpieczyć przed taką sytuacją :
    jadę wymienić opony na zimówki,
    telefonicznie pytam się klienta - czy mogę zapłacić kartą -
    ależ oczywiście

    po wymianie opon, gdy przychodzi do płacenia
    okazuje się że terminal będzie wiosną....

    R.S.

  • 15. Data: 2003-12-30 15:15:55
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    > Może bankomat był trefny?
    > Nie wydawał Ci się jakiś dziwny? Wyglądał dokładnie tak jak zawsze?
    > Poczytaj co o tym pisze Karol Żwiruk na swojej stronie...

    może zabrzmi to głupio ale wydał mi się jakiś zmęczony
    (czyt. mocno eksploatowany) i bardzo byłem zdziwiony że,
    po trzykrotnym (błednym) wpisaniu pinu nie zabrało mi kart

    R.S.

  • 16. Data: 2004-01-02 23:27:33
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 30 Dec 2003 16:12:05 +0100, "Robert Steward"
    <d...@o...pl> wrote:

> [...]
    >ależ oczywiście
    >
    >po wymianie opon, gdy przychodzi do płacenia
    >okazuje się że terminal będzie wiosną....

    życzyć szczęśliwego Nowego Roku, zostawić numer telefonu i poprosić o
    telefon, gdy terminal będzie.
    --
    Jarek Andrzejewski