  • 1. Data: 2012-09-06 09:58:43
    Temat: mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
    Od: luc <b...@g...net>

    [...] każdy harcerz, który otworzy konto w mBanku korzystając ze
    specjalnego "harcerskiego" wniosku znajdującego się na stronie www.mBank.pl/ZHP
    będzie korzystał w okresie wakacyjnym każdego roku (czerwiec, lipiec,
    sierpień) z bezprowizyjnych wypłat ze wszystkich bankomatów w całej
    Polsce.

    Dodatkowo otrzyma 50 PLN od mBanku na opłacenie rocznej składki
    członkowskiej ZHP, jeżeli w ciągu 60 dni od otwarcia konta zapłaci
    kartą na kwotę min. 100 PLN.

    (za <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1298
    ,promocja-
    mbanku-dla-czlonkow-zhp.html>)

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2012-09-06 17:55:47
    Temat: Re: mBank - wiśnie dla harcerzy i harcerek
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" d...@e...goo
    glegroups.com

[...]

    -=-

    Czyżby to była próba cofania czasu?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-09-06 20:02:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 9/6/12 3:58 AM, luc wrote:
> [...]
    > będzie korzystał w okresie wakacyjnym każdego roku (czerwiec, lipiec,
    > sierpień) z bezprowizyjnych wypłat ze wszystkich bankomatów w całej

    W ichniejszym marketingu musi pracowac kilku kretynow. Z jednej strony
    karta MC World (z pakietem "ATRAKCYJNYCH NAGROD"), ktora trzeba wydac
    17000 zl zeby dostac pendrive 8 GB albo 1 mln zl za latopa, a z drugiej
    strony konto dla harcerzykow, ktorzy wydadza w rok moze kilkaset zlotych.

  • 4. Data: 2012-09-06 20:46:02
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 06-09-2012 20:02, neoniusz pisze:

    > Z jednej strony
    > karta MC World (z pakietem "ATRAKCYJNYCH NAGROD"), ktora trzeba wydac
    > 17000 zl zeby dostac pendrive 8 GB albo 1 mln zl za latopa

    Nie no, ROTFL wieczorny po wkurzającym dniu :D Faktycznie marketingowcy
    się popisali, ale ludzie też jak na to polecieli :D

  • 5. Data: 2012-09-06 22:24:55
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]
    > będzie korzystał w okresie wakacyjnym każdego roku (czerwiec, lipiec,
    > sierpień) z bezprowizyjnych wypłat ze wszystkich bankomatów w całej

    Dziwne. Powyżej piszą o "każdym harcerzu", a na stronie pod ww. linkiem:
    "Oferta tylko dla członków ZHP".

    A przecież jest jeszcze ZHR.

    Piotr

  • 6. Data: 2012-09-06 22:35:53
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 9/6/12 2:46 PM, szod wrote:

    > Nie no, ROTFL wieczorny po wkurzającym dniu :D Faktycznie marketingowcy
    > się popisali, ale ludzie też jak na to polecieli :D

    Wiekszosc ludzi na kindle poleciala - tez tylko dlatego mam te karte.
    Swoja droga dzis przed chwila na konferencji amazon zapowiedzial nowe
    czytniki, wiec pewnie mBąk mial spora promocje na koncowke starych. A
    program "world" w wykonaniu mBąka to szambo. W citi potrafia jakies
    sensowne nagrody dac - cashback za 2000 punktow 50 zl (skoro pendrajw w
    mBąku to 3400 punktow to za taka sama liczbe punktow mozna ich w citi
    kupic 8 na allegro), bilety do kina za 450 punktow, wejsciowki do pure.
    Z checia bym sie tego gowna pozbyl na rzecz tej nowej miles&more, ale do
    wyboru we wniosku o zmiane karty mam tylko vise platinum, a jej sie nie
    pozbede, bo ubezpieczenie jest sensowne w miare jak na "darmowa" karte.

  • 7. Data: 2012-09-07 09:17:42
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu czwartek, 6 września 2012 22:35:54 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

> [...]
    >
    > wyboru we wniosku o zmiane karty mam tylko vise platinum, a jej sie nie
    >
    > pozbede, bo ubezpieczenie jest sensowne w miare jak na "darmowa" karte.

    Jesteś pewien tych ubezpieczeń? O ile pamiętam masz kartę z pierwszej, majowej (?)
    promocji. Ja mam z następnej, tej grouponowej: w czasie wizyty w Aspiro pracownik
    ostrzegł mnie, że karta nie ma ubezpieczenia na wypadek kradzieży (tego, które
    gwarantuje, że fraud powyżej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, że dość
    mnie to martwi, zwłaszcza, że karta jest zbliżeniowa, i pewnie wkrótce się jej
    pozbędę.

  • 8. Data: 2012-09-07 11:06:39
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    W dniu piątek, 7 września 2012 09:17:42 UTC+2 użytkownik assembea napisał:

> [...]
    mnie to martwi, zwłaszcza, że karta jest zbliżeniowa, i pewnie wkrótce się jej

    Ja zastrzegłem kartę w necie, złożyłem na mlinii dyspozycję rozwiązania umowy o kartę
    i wysłałem poleconym rozwiązanie umowy o rachunek ROK w kilka godzin po wizycie
    kuriera ;). Konto się będzie zamykać 3-4 miesiące ale mam z głowy.

  • 9. Data: 2012-09-07 13:22:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 9/7/12 3:17 AM, assembea wrote:

    > Jesteś pewien tych ubezpieczeń? O ile pamiętam masz kartę z pierwszej, majowej (?)
    promocji. Ja mam z następnej, tej grouponowej:

    Po pierwsze pisze o ubezpieczeniach w VP (NNW, assistance) i ich sie nie
    chce pozbyc, a do wyboru jako karte "zmieniana" nie mam MC tylko Vise.

[...]

    A po drugie odpowiedzialnosc powyzej 150 euro jest zagwarantowana
    ustawowo. Do 150 euro mozesz dokupic ubezpieczenie.

    Potwierdza to tylko fakt, ze w aspiro pracuja debile.

    "w kartach World nie zostało dodane bezpłatne ubezpieczenie Pakiet
    Bezpieczny MasterCard, nie oznacza to jednak pozbawienia Klientów
    dodatkowej ochrony wynikającej z ubezpieczenia. Poza standardowym
    zakresem ochrony, zgodnym z ustawą o elektronicznych instrumentach
    płatniczych, karta kredytowa MasterCard jest dodatkowo oraz bezpłatnie
    zabezpieczona poprzez zwiększenie odpowiedzialności Banku w przypadku
    utraty karty. Z chwila zgłoszenia utraty karty mBank przyjmuje w całości
    (czyli także poniżej 150 eur) odpowiedzialność za transakcje dokonane
    bez użycia numery PIN, bez zgody oraz wiedzy posiadacza karty."

  • 10. Data: 2012-09-07 14:31:29
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > w czasie wizyty w Aspiro pracownik ostrzeg� mnie, �e karta nie ma
    >
    > ubezpieczenia na wypadek kradzie�y (tego, kt�re gwarantuje, �e fraud
    >
    > powy�ej 150 euro zostanie pokryty przez bank). Przyznam, �e do�� mnie to
    >
    > martwi, zw�aszcza, �e karta jest zbli�eniowa, i pewnie wkr�tce si� jej
    >
    > pozb�d�.
    >

    > A po drugie odpowiedzialnosc powyzej 150 euro jest zagwarantowana
    >
    > ustawowo. Do 150 euro mozesz dokupic ubezpieczenie.
    >

    > Potwierdza to tylko fakt, ze w aspiro pracuja debile.

    Dzięki za upewnienie o ubezpieczeniu - choć nie wiem, czy dzięki temu karta częściej
    zagości w moim portfelu ;-) A jeśli chodzi o kompetencje pracowników aspiro, to nie
    wiem, czy to był debil - może raczej kłamczuch. Pewnie chciał - kłamiąc - nakłonić
    mnie do zmiany decyzji o karcie. Gdybym przy nim zdecydował się na inną niż
    premiowany kindlem MC, to pewnie on zgarnąłby prowizję od sprzedaży tej innej karty,
    nie? ;-) Bankierstwo to jednak niezbyt przyjemny zawód...