  • 1. Data: 2012-09-05 23:44:29
    Temat: 9% na lokacie w Neobanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    było już?

    9% brutto na lokacie w ww., depozyt na 2 m-ce, max kwota to 10kzł,
    oczywiście promocyjną lokatę można założyć TYLKO jedną

    warunek to założenie konta osobistego (bezpłatne), po 2 miesiącach można
    je bez kosztów zamknąć

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-09-06 00:07:42
    Temat: Re: 9% na lokacie w Neobanku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" k28h4g$ao2$...@n...icpnet.pl...

    > 9% brutto na lokacie w ww., depozyt na 2 m-ce, max kwota to 10kzł, oczywiście
    promocyjną lokatę można założyć TYLKO jedną

    od 0% do 4% -- dżekpodatek w wysokości 19%
    więcej niż 4%, ale mniej niż 6% -- dżekpodatek w wysokości 28%
    od 6% do 9% -- dżekpodatek w wysokości 37%
    powyżej 9% -- do kolonii karnej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2012-09-06 07:28:57
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-05 23:44, RobertS pisze:
> [...]
    > oczywiście promocyjną lokatę można założyć TYLKO jedną
    >
    > warunek to założenie konta osobistego (bezpłatne), po 2 miesiącach można

    Podziękowawszy za info (szczerze, bo info rzetelne) zauważę, że bonus,
    to 35zł (w por. np z IB/OF gdzie nic się nie podpisuje). Nie wiem czy
    wart jest zapodawania swoich danych, podpisywania cyrografów które mogą
    coś drobnym druczkiem zawierać.

    Jednorazowy bonus, by był tego wart, musi sięgać 200, jak na tutejsze
    wymagania. :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-09-06 09:54:06
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Jednorazowy bonus, by był tego wart, musi sięgać 200, jak na tutejsze
    >
    > wymagania. :)

    dokladnie, jeszcze trzeba polecony wysylac z wypowiedzenim umowy za ok 5zl bo
    oddzialow jak na lekarstwo

  • 5. Data: 2012-09-06 10:22:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-09-06 09:54, disnej pisze:

    > dokladnie, jeszcze trzeba polecony wysylac z wypowiedzenim umowy za ok 5zl bo
    oddzialow jak na lekarstwo

    a u mnie jest oddział ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2012-09-12 08:48:17
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > oczywiście promocyjną lokatę można założyć TYLKO jedną
    >
    > warunek to założenie konta osobistego (bezpłatne), po 2 miesiącach można

    no bezpłatne takie do końca to nie jest, bo hasła sms kosztują 20 gr

    --
    pozdrawiam
    Marcin