  • 1. Data: 2004-06-18 09:09:59
    Temat: mBank - w jaki sposób dotrzeć do właściciela konta?
    Od: "Andrzej" <n...@w...pl>

    Jak w temacie.
    Gośc okazał się być oszustem, mam do niego tylko telefon (nieaktualny) i
    jego numer konta.
    Zależy mi na szybkim kontakcie - chyba policja odpada...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-18 09:12:10
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zależy mi na szybkim kontakcie - chyba policja odpada...

    Nie da się - tylko policja może pomóc.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-18 09:15:25
    Od: "Andrzej" <n...@w...pl>

    > Nie da się - tylko policja może pomóc.

    Jeśli tylko policja, to w jaki sposób zrobić to najszybciej?
    Z tego, co wiem, to trzeba dokładnei opisać sprawę, oni kierują to do banku,
    bank udostępnia dane.
    Jest inna/szybsza droga?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-06-18 09:27:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jeśli tylko policja, to w jaki sposób zrobić to najszybciej?

    Zawiadomić o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    > Jest inna/szybsza droga?

    Chyba nie ma żadnej innej drogi.

  • 5. Data: 2004-06-18 09:45:54
    Od: "Andrzej" <n...@w...pl>

    > Zawiadomić o podejrzeniu popełnienia przestępstwa.

    > Chyba nie ma żadnej innej drogi.

    Zawiadomoć o podejrzeniu - czyli co? Trzeba im opisać całą sprawę? Ile
    szcunkowo to może potrwać? Rzecz w tym, że całość działa "wirtualnie". GG,
    przelew z www mBanku (do mBanku).

    pzdr

  • 6. Data: 2004-06-18 09:50:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Zawiadomoć o podejrzeniu - czyli co? Trzeba im opisać całą sprawę?

    No a jak sobie to inaczej wybrażasz ;-))))

    >Ile
    > szcunkowo to może potrwać?

    To zależy od "kumatości" lokalnych policjantów.

  • 7. Data: 2004-06-18 10:12:44
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Nie da się - tylko policja może pomóc.

    Mialem podobny przypadek z gosciem z Allegro. Oszukal ze 20 osob. Wlamal sie
    komus na konto w allegro. Rachunek w mBanku zalozyl na spreparowane papiery
    (ksero) a kase wyplacil z bankomatu. Najsmieszniejsze jest to ze przelewy
    szly pod inne nazwisko niz wlasciciela konta. mBank nie odrzucil przelewow
    mimo oczywistych niezgodnosci, po czym umyl rece ;(
    Mimo ze mial zalozonych kilka spraw w prokuraturze - policja umorzyla
    sledztwo z powodu niewykrycia sprawcy...

    pozdrawiam, wk

  • 8. Data: 2004-06-18 10:42:53
    Od: "Andrzej" <n...@w...pl>

    > No a jak sobie to inaczej wybrażasz ;-))))

    Najlepiej by było jakby im powiedzieć, że podejrzewam i wsio ;-))

    > To zależy od "kumatości" lokalnych policjantów.

    Z tego, co wiem, to już conajmniej 10 osób zgłaszało wałki związane z
    allegro, ponoć szło bez problemów i pytań co to allegro ;), czyli dość
    kumaci.
    Ile to może potrwać? Tak szacunkowo? Nie wiem czy mam czekać tydzień czy
    rok?
    Ktoś już zgłaszał coś podobnego?
    pzdr

  • 9. Data: 2004-06-18 11:57:34
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    wk wrote:

    > Najsmieszniejsze jest to ze przelewy
    > szly pod inne nazwisko niz wlasciciela konta. mBank nie odrzucil przelewow
    > mimo oczywistych niezgodnosci, po czym umyl rece ;(

    to jeszcze nie wiesz ze mozesz wyslac przelew nawet do Kaczora Donalda i
    kazdy bank przyjmie taki jezeli nr rachunku jest poprawny??

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 10. Data: 2004-06-18 12:04:42
    Temat: Re: mBank - w jaki sposób dotrzeć do wła?ciciela konta?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 18 Jun 2004 12:12:44 +0200, w <cauf6q$maa$1@news.onet.pl>, "wk"
    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Mimo ze mial zalozonych kilka spraw w prokuraturze - policja umorzyla
    > sledztwo z powodu niewykrycia sprawcy...

    Ciekawe... bank mu nie wysyłał papierów do podpisu?