  • 11. Data: 2004-06-18 12:53:40
    Temat: Re: mBank - w jaki sposób dotrzeć do właściciela konta?
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> wrote in message
    news:caulbs$oru$1@wulkan.npnet.org...
    > wk wrote:
    >
    > to jeszcze nie wiesz ze mozesz wyslac przelew nawet do Kaczora Donalda i
    > kazdy bank przyjmie taki jezeli nr rachunku jest poprawny??

    Teraz juz wiem. Chore natomiast jest to ze byle gowniarz moze zalozyc konto
    w mbanku na podstawie swistka papieru i robic przekrety!

    pozdrawiam, wk

  • 12. Data: 2004-06-18 13:36:16
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    Wyslac "oddzial specjalny" zwerbowany na warszawskim Stadionie X-Lecia

    Leszek :)

  • 13. Data: 2004-06-18 13:41:48
    Temat: Re: mBank - w jaki sposób dotrzeć do wła?ciciela konta?
    Od: "wk" <b...@p...onet.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
    Fri, 18 Jun 2004 12:12:44 +0200, w <cauf6q$maa$1@news.onet.pl>, "wk"
    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    Ciekawe... bank mu nie wysyłał papierów do podpisu?

    W dochodzeniu ustalono ze cytuje: "pod wskazanym przez bank adresem
    podejrzany nigdy nie mieszkal i nie przebywal". Mieszkala tam starsza osoba.
    Poza tym co za problem otworzyc skrzynke pocztowa (o ile w ogole byla
    zamknieta) i wyjac list???

    wk

  • 14. Data: 2004-06-18 14:13:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wk" <b...@p...onet.pl> writes:

    > W dochodzeniu ustalono ze cytuje: "pod wskazanym przez bank adresem
    > podejrzany nigdy nie mieszkal i nie przebywal". Mieszkala tam
    > starsza osoba.

    Pewnie go szukali jak w "Misiu"... 8-)

    MJ

  • 15. Data: 2004-06-18 14:29:12
    Od: "BW" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Andrzej" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie.
    > Gośc okazał się być oszustem, mam do niego tylko telefon (nieaktualny) i
    > jego numer konta.
    > Zależy mi na szybkim kontakcie - chyba policja odpada...
    > Pozdrawiam

    Jest pewien prosty sposob - info wyslalem na maila prywatnego

    --
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2004-06-18 22:42:37
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    Dokładniej:
    składasz zawiadomienie nie o podejrzeniu a o popełnieniu przestępstwa.
    Trwa to...w moim przypadku juz 2gi rok i nie anosi sie by było szybciej.
    A w praktyce:
    Policja jako taka za duzo danych z banku nie wyciągnie bo bank zasłania się
    tajemnicą bankową. Nie byłoby problemu gdyby o takie coś poprosił sąd... ale
    do sądu sprawy pewnie nie skierują dopóki nie mają dowodów z banku... i
    kółko się zamyka.
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia.
    Pozdraiwam,
    Paweł.

  • 17. Data: 2004-06-18 22:44:50
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    > Mimo ze mial zalozonych kilka spraw w prokuraturze - policja umorzyla
    > sledztwo z powodu niewykrycia sprawcy...

    No tak, policja cos takiego zawsze robi bo nie chce miec wiecej pracy...
    robia to niejako 'standardowo'. Wtedy sie pisze odwołanie i wszystko idzie
    dalej. :-)

    Pozdr.
    /P

  • 18. Data: 2004-06-18 22:48:09
    Od: "Pawel" <p...@t...pl>

    > Jest pewien prosty sposob - info wyslalem na maila prywatnego

    Jest tez taki sposob:

    http://www.kgp.gov.pl/kontak.html

    "Informacje o wszelkich przestępstwach komputerowych, także tych w sieci
    internetowej, prosimy przesyłać do specjalnego zespołu w Komendzie Głównej
    Policji: h...@k...waw.pl "

    Pozdrawiam.
    /Paweł.

  • 19. Data: 2004-06-20 19:47:02
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > to jeszcze nie wiesz ze mozesz wyslac przelew nawet do Kaczora Donalda i
    > kazdy bank przyjmie taki jezeli nr rachunku jest poprawny??

    jednak chyba nie kazdy....

    MAd Hat
    ter

  • 20. Data: 2004-06-20 23:30:06