    From: "Figaro" <f...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank - szok (in plus)
    Date: Fri, 20 Sep 2002 17:34:45 +0200

    Na grupie czytałem różne opinie n/t zakładania konta w mBanku, nawet
    kolejnego na tego samego właściciela (o koniecznosci ponownego nadesłania
    ksera dokumentów, podpisywania kolejnej umowy itp.) Pomimo wielu obaw z tym
    związanych ze względu na wprowadzenie opłat za VE do eMaxa postanowiłem
    otworzyć eKonto z darmową VE i zastrzec dalsze nie wznawianie VE do eMaxa,
    którego posiadam już 1,5 roku. Zadzwoniłem na mlinię jak to zrobić. Ku
    mojemu ogromnemu zaskoczeniu, po potwierdzeniu moich danych miła Pani z
    mlinii WSZYSTKO ZROBIŁA OD RĘKI. Mało tego, na koniec oświadczyła, że nowe
    konto już jest aktywne, zarówno do wpłat jak i do dokonywania przelewów
    (jedynie VE mam dostać pocztą). Zaraz po rozmowie zalogowałem sie do mBanku
    i sprawdziłem, że to prawda. Kontrolnie dla sprawdzenia przelałem 30 zł z
    eMaxa na eKonto, a że akurat miałem do opłacenia mały rachunek, więc od razu
    uregulowałem go przelewem z eKonta. Wszystko hulało juz po 5 minutach od
    zakończenia rozmowy telefonicznej. Tak to lubię.
    PS. Nie jest to kryptoreklama mBanku. Nadal twierdzę, że pod wieloma
    względami lepszy jest Lukas Bank.
    F.