  • 1. Data: 2002-08-28 09:21:59
    Temat: mBank - pytanie przy rezygnacji z odnowienia VE
    Od: c...@i...pl (Cyb)

    Witam,

    Zadzwonilem dzis na mlinke i zlozylem dyspozyje rezygnacji
    z odnawienia karty VE do emaxa, jak rowniez rezygnacje
    z odnowienia VE mojego pelnomocnika do emaxa.
    Tak wiec jkarty sa wazne do konca swpjego okresu waznosci
    a pozniej bye bye VE.

    Zaciekawilo mnie natomiast pytanie mlinki:
    "Czy moze pan podac powod rezygnacji z odnowienia kart?"
    Oczywiscie podalem powod - wprowadzenie oplat.
    ( w koncu w pkobp 3pln/mies = 36PLN/rok oplata
    za rachunek i karte VE)

    Ciekawe czy jesli ludzie zaczna masowo rezygnowac
    z odnowienia kart VE w mBank to ktos zmodyfikuje decyzje?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2002-08-28 09:35:19
    Temat: Re: mBank - pytanie przy rezygnacji z odnowienia VE
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Cyb wrote in news:3d6c9070.1742871@news.tpi.pl:

    > Ciekawe czy jesli ludzie zaczna masowo rezygnowac
    > z odnowienia kart VE w mBank to ktos zmodyfikuje decyzje?

    Dlaczego, przecież m.in. po to wprowadzili te opłaty.

  • 3. Data: 2002-08-28 10:06:15
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <aki5h1$701$1@topaz.icpnet.pl>, Robert wrote:

    > Dlaczego, przecież m.in. po to wprowadzili te opłaty.

    Podajrzewam, że bardziej zależy im na forsie niż na rezygnacjach?
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 4. Data: 2002-08-28 10:30:45
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Dlaczego, przecież m.in. po to wprowadzili te opłaty.

    No tak, ale spora czesc dochodu to prowizje z transakcji bezgotowkowych, a
    jesli wiekszosc zrezygnuje to jak beda placic kartami ? Nie bedzie dochodu
    dla banku...

    pozdrawiam,
    jelen

  • 5. Data: 2002-08-28 11:50:15
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Witam

    Użytkownik "Cyb" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z odnowienia VE mojego pelnomocnika do emaxa.
    > Tak wiec jkarty sa wazne do konca swpjego okresu waznosci

    Tez sobie zadzwonilem zeby zrezygnowac z odnawiania karty do Emaxa, ale
    bylem na tyle cwany ze sobie zalozylem jeszcze 2 konta Emax i do nich
    zamówilem po 1 karcie VE. Czyli okres uzywania za friko karty VE do Emaxa
    przedluzylem sobie o jakies 10 miesiecy.

    Marcin P.

  • 6. Data: 2002-08-28 11:52:06
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zamówilem po 1 karcie VE. Czyli okres uzywania za friko karty VE do Emaxa
    > przedluzylem sobie o jakies 10 miesiecy.

    jestescie pewni ze jesli zamowicie dzisiaj karty do emaxa to za nie nie
    zaplacicie ?

    D.

  • 7. Data: 2002-08-28 11:57:32
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Emaxa

    > jestescie pewni ze jesli zamowicie dzisiaj karty do emaxa to za nie nie
    > zaplacicie ?

    Jestem tego pewien 2 razy sie upewnialem i mlinka potwierdzila. Wazna jest
    data zgloszenia, ale i tak na wydanie karty maja 3 dni to do 31 sie zalapie
    jak nic

    Marcin P.

  • 8. Data: 2002-08-28 12:04:18
    Od: MKO <m...@w...pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 13:57:32 +0200, "Marcin P."
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Jestem tego pewien 2 razy sie upewnialem i mlinka potwierdzila. Wazna jest
    >data zgloszenia, ale i tak na wydanie karty maja 3 dni to do 31 sie zalapie
    >jak nic
    mi powiedziala, ze:
    1. nie gwarantuje, ze nie zaplace bo decyduje data
    wystawienia/wygenerowania karty (sic!)
    2. nie gwarantuje, ze do 31.08 wyrobia bo liczyc trzeba od 29+3 dni
    robocze= 02.09

    Pozdrawiam
    MKO

  • 9. Data: 2002-08-28 12:21:44
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "MKO" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > wystawienia/wygenerowania karty (sic!)
    > 2. nie gwarantuje, ze do 31.08 wyrobia bo liczyc trzeba od 29+3 dni

    A mi jak pisalem odpowiedziala ze nic nie zaplace.
    Na szczescie romowa byla nagrywana i jakby co bedzie reklamacja.

    Marcin P.

  • 10. Data: 2002-08-28 13:14:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin P. wrote in news:akieva$b5$1@news.onet.pl:

    > A mi jak pisalem odpowiedziala ze nic nie zaplace.
    > Na szczescie romowa byla nagrywana i jakby co bedzie reklamacja.

    Mi też powiedział mLinek, że będzie bezpłatna i na 100% liczy się dzień
    zamówienia. Zapisałem nazwisko i godzinę rozmowy.

    Również WB na Forum mBanku jednoznacznie stwierdza, że liczy się taryfa
    z dnia zamówienia.