  • 1. Data: 2002-08-28 07:48:27
    Temat: VE eMax
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam,
    dzwoniłem właśnie do mLinki żeby coś zrobić z tą kartą...
    I co się dowiedziałem:
    Jeżeli teraz zgubię, wydadzą nową do 3 dni roboczych - mogę się nie załapać na
    30.08

    Moja się kończy w grudniu a opłata narazie obowiązuje podobno tylko do _nowych_
    kart, a nie odnowionych.
    Czyli wg aktualnych od 1.09 opłat będzie nadal za darmo!

    I tak sobie potem pomyślałem przeglądając przy tym TOiP:
    Przecież wprowadzona jakiś czas temu opłata 15 zł
    jest również za _wydanie_ karty dodatkowej do rachunku.
    A ja zapłaciłem za odnowienie!
    I gdzie tu prawda?

    Pzdr,
    PS

  • 2. Data: 2002-08-28 08:05:19
    Temat: Re: VE eMax
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    > Moja się kończy w grudniu a opłata narazie obowiązuje podobno tylko do >
    _nowych_
    > kart, a nie odnowionych.
    > Czyli wg aktualnych od 1.09 opłat będzie nadal za darmo!

    "...Do końca września 2002 r. wznowienie karty Visa Electron dla właścicieli
    rachunków eMAX będzie bezpłatne, a karty dodatkowej będzie kosztować 15
    zł...."

    w tabeli opłat i prowizji nie ma pozycji "wznowienie karty"
    czyli każde wznowienie to "wydanie karty" i będzie kosztowało

    tak jak np. wydanie VG kosztuje 250 , a za wznowienie też płacie się jak za
    wydanie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-28 08:06:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    p...@p...onet.pl wrote in
    > I gdzie tu prawda?

    *Wydane* bezpłatne do 31 sierpnia.
    *Wznowione* bezpłatne do 30 września.
    Załóż nowy eMax (jeśli nie masz jeszcze trzech) z kartą (od ręki) i
    zamów do niego kartę. Liczy się data zamówienia, czyli dzisiejsza.
    Będziesz miał bezpłatną VE eMax przez rok.
    Możesz tez zamówić kartę do istniejącego eMaxa bez karty, a zrezygnować
    z tej, którą masz do innego eMaxa, zamieniając te dwa eMaxy funkcjami.

  • 4. Data: 2002-08-28 08:46:18
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Możesz tez zamówić kartę do istniejącego eMaxa bez karty, a zrezygnować
    > z tej, którą masz do innego eMaxa, zamieniając te dwa eMaxy funkcjami.

    Albo też zastrzec kartę i poprosić o wydanie nowej do tego samego rachunku.

    Waldek

  • 5. Data: 2002-08-28 09:38:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    bwwald wrote in news:aki2f3$4c6$1@flis.man.torun.pl:

    > Albo też zastrzec kartę i poprosić o wydanie nowej do tego samego
    > rachunku.

    Zrobił to już ktoś? Pytali o powód zastrzeżenia?

  • 6. Data: 2002-08-28 10:24:02
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Zrobił to już ktoś? Pytali o powód zastrzeżenia?
    Ja dawno temu zastrzegłem kartę, którą nawet nie aktywowałem, bo koperta z
    kartą była "niewyraźna", a PIN przyszedł w tym samym dniu, co karta.
    Oczywiście pytali mnie o powód.

  • 7. Data: 2002-08-28 11:53:47
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Albo też zastrzec kartę i poprosić o wydanie nowej do tego samego
    rachunku.

    > Waldek

    Ale czy przypadkiem okres waznosci karty nie pozostanie taki sam jak na
    starej.

    Marcin P.

  • 8. Data: 2002-08-28 12:14:28
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ale czy przypadkiem okres waznosci karty nie pozostanie taki sam jak na
    > starej.

    W przypadku zastrzeżenia będzie inny. Jedynie w przypadku duplikatu będzie
    taki sam.

    Waldek

  • 9. Data: 2002-08-28 12:23:36
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W przypadku zastrzeżenia będzie inny. Jedynie w przypadku duplikatu będzie
    > taki sam.
    >
    > Waldek

    Ok, nie wiedzialem. To w takim razie male pytanko: kiedy jest wydawany
    duplikat, a kiedy nowa karta.

    Marcin P.

  • 10. Data: 2002-08-28 13:08:53
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    bwwald wrote in news:aki86a$9kc$1@flis.man.torun.pl:
> [...]
    > koperta z kartą była "niewyraźna", a PIN przyszedł w tym samym dniu,
    > co karta. Oczywiście pytali mnie o powód.

    To znaczy moje pytanie dotyczyło dnia dzisiejszego, w świetle
    wprowadzenia nowych opłata, nie "normalnego" zastrzeżenia.

    Innymi słowy, czy zrobił tak ktoś w celu odroczenia opłaty za kartę VE
    eMax.