  • 1. Data: 2002-08-28 08:01:13
    Temat: promocja cena towaru a płacenie kartą
    Od: "Radmar" <k...@i...pl>

    Byłem sobie w sklepie sportowym (przy Bramie Portowej, Szczecin), gdzie
    zamierzałem zakupić pewną rzecz. Po podejściu do kasy okazało się, że nie
    mogę zapłacić kartą, bo towar został przeceniony (promocyjna wyprzedaż).
    Jak to właściwie jest (czy jest jakiś przepis to regulujący) i czy
    sprzedawca ma prawo odmówić tej formy płatności ?

  • 2. Data: 2002-08-28 08:09:27
    Temat: Re: promocja cena towaru a płacenie kartą
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    kiedys chcialem zaplacic za paliwo na BP karta maestro, a gosciu mowi ze
    tylko wypuklymi, bo nie chca placic prowizji bankowi, ale w koncu przyjal,
    bo nie mialem gotowki ani wypuklej! widocznie czasem maja taki przykaz

    Tobi