  • 11. Data: 2002-08-28 13:44:18
    Temat: Re: mBank - pytanie przy rezygnacji z odnowienia VE
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:akieva$b5$1@news.onet.pl...
    > A mi jak pisalem odpowiedziala ze nic nie zaplace.
    > Na szczescie romowa byla nagrywana i jakby co bedzie reklamacja.

    uśmieszków nie widzę !
    Naiwny:-)))

  • 12. Data: 2002-08-28 13:51:00
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mi też powiedział mLinek, że będzie bezpłatna i na 100% liczy się dzień
    > zamówienia. Zapisałem nazwisko i godzinę rozmowy.
    >
    > Również WB na Forum mBanku jednoznacznie stwierdza, że liczy się taryfa
    > z dnia zamówienia.

    Dzieki za info bo juz myslalem ze mnie mlinka w konia zrobila i trzeba
    bedzie walczyc o zwrot kasy.

    Marcin P.
    .

  • 13. Data: 2002-08-28 13:56:22
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcin P." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > uśmieszków nie widzę !
    > Naiwny:-)))

    Niadzieje zawsze warto miec. Ale raczej reklamacji nie bede musial skladac

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-08-28 14:02:24
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Marcin P. wrote in news:akik6q$fe1$1@news.onet.pl:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za info bo juz myslalem ze mnie mlinka w konia zrobila i trzeba
    > bedzie walczyc o zwrot kasy.

    Mój rozmówca powtarzał to trzykrotnie na różne sposoby i z olbrzymią
    dozą pewności. W razie czego będziemy domagać się odsłuchania nagrań.
    Zapisz sobie też przybliżoną godzinę, póki pamiętasz.

  • 15. Data: 2002-08-28 14:18:47
    Od: "Marcin P." <t...@p...onet.pl>

    > Mój rozmówca powtarzał to trzykrotnie na różne sposoby i z olbrzymią
    > dozą pewności. W razie czego będziemy domagać się odsłuchania nagrań.
    > Zapisz sobie też przybliżoną godzinę, póki pamiętasz.

    Ok, godz to pamietam, ale nazwiska mlinki to niestety nie zapisalem.

    A tak przy okazji to wie ktos o ktorej pojawila sie ta wiadomosc na ich
    stronie bo ja zauwazylem ja gdziez o 18 a na pbb info pojawilo sie dopiero
    19:30 ?

    Marcin P.