  • 21. Data: 2005-08-25 12:15:43
    Temat: Re: mBank - poprawa bezpieczeństwa - kody jednorazowe
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > I teraz też będziesz pytany o poprawne hasło jednorazowe -- aż podasz
    poprawne
    > (wiem bo przed chwilą to sprawdziłem).
    >
    > Jeżeli podasz złe, to możesz cofnąć się i ponownie wpisać hasło -- aż w końcu
    > zgadniesz właściwe.
    > Ktoś chcący może sobie zrobić automacik do wpisywania hasła :) (ciekawe czy
    > któryś z istniejących recorderów ma opcję wpisywania ciągu znaków za każdym
    > razem o jeden większego :)). Jeżeli tak, to można pokusić się o podręcznik
    > "hackowanie kont w mBanku dla Opornych" ;)

    Taaa, pofantazjuj sobie ... w końcu to robisz najlepiej :-P
    Wymyśl też jak po trzeciej próbie aktywujesz nową listę
    po zablokowaniu aktualnej ...

  • 22. Data: 2005-08-25 13:15:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    25 Aug 2005 14:15:43 +0200, w <2...@n...onet.pl>, "S.T."
    <n...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Taaa, pofantazjuj sobie ... w końcu to robisz najlepiej :-P
    > Wymyśl też jak po trzeciej próbie aktywujesz nową listę
    > po zablokowaniu aktualnej ...

    Niestety, nie masz racji -- ale to akurat normalne :P

    Co gorsza tym razem i ja się pomyliłem -- ten sam kod jednorazowy można podać
    tylko trzy razy (bynajmniej nie pyta o kolejny z listy po podaniu błędnego).

    BTW. Wątek trwa 3 dni, a nikt nie podał pełnego wyjaśnienia -- już nikt nie
    korzysta z usług tego parabanku? :P

  • 23. Data: 2005-08-25 13:16:53
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 25 sierpień 2005 14:15, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako S.T. powiedziała:

    > Wymyśl też jak po trzeciej próbie aktywujesz nową listę
    > po zablokowaniu aktualnej ...

    Bodajże po 50 błędach (ogólnie - dotyczy błędów wszystkich kategorii) w
    ogóle blokuje dostęp do konta przez sieć. Zdarzyło mi się raz, bodajże
    po 3 latach korzystania z mBanku.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 24. Data: 2005-08-25 21:10:37
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Był 25 sierpień 2005 15:15, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    jako r...@a...net.pl powiedziała:

    > już nikt nie
    > korzysta z usług tego parabanku?

    Raz Ci wcięło parę stówek i od razu "parabank"?

  • 25. Data: 2005-08-26 10:59:43
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 25 Aug 2005 23:10:37 +0200, w <o...@o...gov.pl>, Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> napisał(-a):

    > Był 25 sierpień 2005 15:15, kiedy tajemnicza osoba przedstawiająca się
    > jako r...@a...net.pl powiedziała:

    > Raz Ci wcięło parę stówek i od razu "parabank"?

    1. Paręnaście :)
    2. mBanku nie można nazwać bankiem, ponieważ bankiem nie jest :>