  • 1. Data: 2005-08-22 10:19:06
    Temat: pytanie za 2 pkt.
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    Witam,

    Poszukuje banku który prowadzi konta w walutach Euro i USD
    i nie pobiera bzdurnych opłat za przelewy przychodzace z zagranicy
    tak jak to czyni np. BZWBK czy BPH
    Przez niedopatrzenie otwarłem konto w BZWBK i bede musiał
    zamknąć konto z tego powodu, przy kilku przelewach w miesiacu
    moze uzbierac sie całkiem niezła kwota.
    Dobrze by było aby bank taki nie pobierał opłat za prowadzenie
    konta i dodatkowo przelewy krajowe były bez opłat :-)
    Mysle ze problem ten dotyczy wielu ktorzy handluja przez internet.

    Z gory dzieki za wszelkie podpowiedzi
    Art

  • 2. Data: 2005-08-22 11:06:39
    Temat: Re: pytanie za 2 pkt.
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Aug 2005 12:19:06 +0200, w <dec8qp$e7t$1@news.onet.pl>, "Art"
    <x...@x...xx> napisał(-a):

    > Poszukuje banku który prowadzi konta w walutach Euro i USD
    > i nie pobiera bzdurnych opłat za przelewy przychodzace z zagranicy
    > tak jak to czyni np. BZWBK czy BPH

    Multibank ?

  • 3. Data: 2005-08-22 11:38:06
    Od: Varg <v...@m...pl>

    "Art" <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    > konta i dodatkowo przelewy krajowe były bez opłat :-)
    > Mysle ze problem ten dotyczy wielu ktorzy handluja przez internet.

    Jeśli będziesz tylko przyjmował przelewy z zagranicy to mBank wystarczy.
    Ewentualnie Multibank, jeśli wolisz mieć komfort, że będziesz mógł w
    razie czego przelać w drugą stronę...

    --
    Frozen woods holding within the wisdom
    Forbidden spirit of war and our blood

  • 4. Data: 2005-08-22 12:10:35
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Varg napisał(a):

    > Jeśli będziesz tylko przyjmował przelewy z zagranicy to mBank wystarczy.

    mBank w EUR i USD? To coś nowego wprowadzili? Muszę do nich zadzwonić ;-)

    --
    oboista

  • 5. Data: 2005-08-22 15:27:19
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Art wrote:
    > Witam,
    >
    > Poszukuje banku który prowadzi konta w walutach Euro i USD
    > i nie pobiera bzdurnych opłat za przelewy przychodzace z zagranicy

    ING

    MichalL

  • 6. Data: 2005-09-16 14:10:23
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    tam nie ma konta USD z tego co się orientuję tylko EURO, na przewalutowaniu
    przelewu zawsze się coś traci

  • 7. Data: 2005-09-16 14:12:29
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    rusfli wrote:
    > tam nie ma konta USD z tego co się orientuję tylko EURO, na przewalutowaniu
    > przelewu zawsze się coś traci

    Czyli mój rachunek w USD w multibanku nie istnieje ? Ciekawe, może
    powinienem się ich spytać?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 8. Data: 2005-09-16 14:24:57
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-16 16:12- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Kamil Jońca, gdy pisał(a):

    > Czyli mój rachunek w USD w multibanku nie istnieje ? Ciekawe, może
    > powinienem się ich spytać?
    > KJ

    Też się czepiasz, przecież napisał "z tego co sie orientuje", a nie że
    coś wie, prawda?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****