  • 1. Data: 2005-08-22 09:54:17
    Temat: Kredyt hipoteczny - skąd?
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Witam,

    Przepraszam za to, że poruszam zapewne oklepany temat. Nie mam niestety
    możliwości spędzenia zbyt długiego czasu na grzebaniu w archiwach grupy
    i guglowaniu. Będę niebawem poszukiwał kredytu hipotecznego. Jakie banki
    brać pod uwagę według Was? Moje podstawowe wymagania (w kolejności
    ważności):

    1. możliwie wysoka kwota kredytu przy nienadzwyczajnie wysokich
    udokumentowanych dochodach (1500-1600 netto), za to dosyć stabilna
    posada w dużej firmie;

    2. możliwie sprawna procedura udzielenia i uruchomienia kredytu (moje
    niedawne doświadczenia z Millenium uświadomiły mi, że może to być
    problemem -- dwa miesiące od momentu przyznania kredytu do jego
    uruchomienia);

    3. możliwie tani kredyt, ewentualnie dodatkowe atrakcje w rodzaju planów
    hipotecznych a la mPlan.

    Jakieś wskazania na porównania w czasopismach itp.?

    Pozdrawiam

    J.

  • 2. Data: 2005-08-22 10:27:04
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - skąd?
    Od: "niko" <w...@w...pl>

    a czy ktos moze mi powiedziec jakie mam szanse otrzymania takiego kredytu
    rownie wysokiego i przy podobnych warunkach placowych ale ze stałą umową, z
    obciażeniem kredytem studenckim w wys. ok 25 tys. zł. nie ide do banku bo to
    dalekie lany chce sie tylko zorientowac. jezeli ktos nie zbluzga (za
    lenistwo) mnie i zechce cos napisac to dzieki za odpowiedz. ;) pzdr

  • 3. Data: 2005-08-23 07:56:04
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

> [...]
    > hipotecznych a la mPlan.
    >
    > Jakieś wskazania na porównania w czasopismach itp.?

    MultiBank Plan Finansowy WWJ.
    A zestawienie kredytów Forbes 5/2005.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-08-23 09:18:40
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Przemek napisał(a):
    > MultiBank Plan Finansowy WWJ.
    > A zestawienie kredytów Forbes 5/2005.

    Dlaczego WWJ, a nie plan hipoteczny? Chyba zdolność kredytowa w planie
    hipotecznym powinna być wyższa.

    Dziękuję za odpowiedź i za wskazówki/

    J.

  • 5. Data: 2005-08-23 09:38:34
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Dlaczego WWJ, a nie plan hipoteczny? Chyba zdolność kredytowa w planie
    > hipotecznym powinna być wyższa.

    Plany finansowe tak nazywają się różne rodzaje "kredytów hipotecznych" a WWJ
    to skrót od wszystko w jednym (konto, karta płatnicza, konto oszczędnościowe
    itd.) najkorzystniejszy wg mnie z wszystkich planów finansowych.

    Szczegółowe informacje:
    http://multibank.pl/oferta/plany_finansowe.jhtml

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2005-08-23 09:42:18
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Przemek napisał(a):
> [...]
    > to skrót od wszystko w jednym (konto, karta płatnicza, konto oszczędnościowe
    > itd.) najkorzystniejszy wg mnie z wszystkich planów finansowych.

    Dzięki, zajrzałem już tam. Czy sądzisz, że plan finansowy tego typu ma
    szanse być porównywalnie korzystny z kredytami hipotecznymi np. w CHF?

    J.

  • 7. Data: 2005-08-23 15:30:48
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Dzięki, zajrzałem już tam. Czy sądzisz, że plan finansowy tego typu ma
    > szanse być porównywalnie korzystny z kredytami hipotecznymi np. w CHF?
    >
    > J.

    Możesz również skorzystać z MultiPlanu Walutowego, który jest również w CHF
    i on jest chyba najbardziej korzystny. Ogólnie teraz jeżeli sprawa dotyczy
    kredytów hipotecznych najlepiej brać w CHF, ale jak długo to się jeszcze
    utrzyma to nie wiadomo. Więc warto tutaj wspomnieć, że przewalutowania
    kredytu w MultiBanku są bez prowizji.

    Pozdrawiam
    Przemek