    From: "Szczepan Kuźniarz" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank oszczędza na telefonach ?
    Date: Tue, 19 Feb 2002 09:03:21 +0100

    > Ja to przerabiam z nimi juz od 14 dni i to samo!
    >
    > Pare dni temu dzwonilem wiec via telefon kobieta nie mogla mi nawet podac
    > podstawowych danych o moim koncie i uaktywnic listy hasel (podobno mieli
    > rekonfiguracje systemu) i prosila by zadzwonic po 7 rano
    > a co do oddzwaniania to tlumaczyla sie i zarzekala w zaparte ze oczywiscie
    > natychmiast oddzwaniaja a jesli ja nie mialem tego szczescia to najpewniej
    > zle wpisalem nr telefonu (jakos zawsze udaje mi sie wszedzie podawac
    > poprawnie numer tylko w mBanku kilkanascie razy wpisuje zle? -
    > podejrzane...)

> [...]

    Nie tylko w kwestii oddzwaniania na życzenie, ale ogólnie. O ile mnie pamięć
    nie myli, to dawno temu przy zakładniu konta sami dzwonili po otrzymaniu
    podpisanej
    umowy. Ostatnio po wysłaniu umowy współposiadacza musiałem sam kilka razy
    dopytywać się "czy już dostali państwo umowę".
    A co do maili nie ma się co czepiać, przynajmniej odpowiadają w
    przeciwieństwie
    do LGnet :-/

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz