  • 11. Data: 2004-02-20 11:40:06
    Temat: Re: mBank opłaty
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    KK wrote:

    > Pytanie - jak na tym wyszli. Mnie właśnie uderzyło to, że mBank umieścił
    > wielką informację na stronie transakcyjnej - pierwszy raz coś takiego
    > zrobił. To daje mi do myślenia, że przyjmowanie tysięcy reklamacji o 50 gr
    > może być bardziej kosztowne niż zyski z nachapania się kasą :)
    Nie pamietam. Gdzieś (Rzepa) czytałem, że takie cichcem wprowadzone
    zmiany są (były) dość opłacalne. 90 % poklnie ale zapłaci, 5% zmieni
    bank, 5% bedzie się z bankiem uzerać.
    Tyle, że
    1. Od tamtego czasu weszło w życie orzeczenie SN, ze samo wywieszenie
    zmiany toip w oddziale to za mało.
    2. Klienci banków "internetowych" wydaje się ze sa bardziej mobilni i
    swiadomi, więc to moze nie przejść[1]
    KJ

    [1] czyli inteligo też.Hmm.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 12. Data: 2004-02-20 11:42:38
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zmiany toip w oddziale to za mało.
    > 2. Klienci banków "internetowych" wydaje się ze sa bardziej mobilni i

    Ale pomijasz najistotniejszą rzecz - zresztą ten artykuł Rzepy IMHO też
    (spekuluję bo nie czytałem). Koszty obsługi reklamacji są po prostu ogromne.
    Dla reklamacji za 50 gr koszt jej obsługi może wynosić od kilku do
    kiludziesięciu złotych! Firmy, które zaczynają wyliczać wszsytkie czynności
    wiedzą dokłądnie ile co je kosztuje.

    pzdr
    KK

  • 13. Data: 2004-02-20 12:50:07
    Od: "Damian" <c...@...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Gdyby mBank chciał skubać klientów po kryjomu to by nie uumieszczał np
    > bannera na stronie transakcyjnej, że zmieniła się TOiP - jak to zrobił
    > teraz. Skala reklamacji, niezadowolenia jest zawsze mniej opłacalna niż
    > ewentualne prowizje z tego tytułu.

    niestety PKO BP S.A. zrobilo to przy swiadomej nieinformowaniu klientow
    e-PKOBP

  • 14. Data: 2004-02-20 13:33:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Kamil Jońca k...@g...pl ...

> [...]
    > zmiany toip w oddziale to za mało.
    > 2. Klienci banków "internetowych" wydaje się ze sa bardziej mobilni i

    Można to załatwić w prosty sposób - po zalogowaniu musisz potweirdzić że
    zapoznałeś się z nową TOiP - jeżeli nie jesteś przekierowany na stronę
    TOiP, podobnie by tel. - w ten sposób nikt nie wykona nowej transakcji
    dopóki nie zapozna sie z TOiP a bank będzie miał potwierdzenie że każdy
    poznał nową taryfę.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 15. Data: 2004-02-20 13:44:53
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Budzik wrote:

    [...]

> [...]
    > TOiP, podobnie by tel. - w ten sposób nikt nie wykona nowej transakcji
    > dopóki nie zapozna sie z TOiP a bank będzie miał potwierdzenie że każdy

    OIDP to zmiana dotyczyła bankomatów, tzn w tym samym dniu (12 kwietnia?)
    ogłoszno nową TOiP w którym zaczęła obowiązywać. I co człowiek przed
    bankomatem ma na WAP-ie sprawdzać czy się zmieniło ?
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 16. Data: 2004-02-20 13:48:17
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> wrote in message
    > Użytkownik Kamil Jońca k...@g...pl ...

    [cut]
> [...]
    > TOiP, podobnie by tel. - w ten sposób nikt nie wykona nowej transakcji
    > dopóki nie zapozna sie z TOiP a bank będzie miał potwierdzenie że każdy

    Chyba tylko jak potwierdzisz podpisem elektronicznym,
    bo samo klikniecie przycisku nie jest rownowazne z zapoznaniem sie,
    i kazdy adwokat to potwierdzi.
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 17. Data: 2004-02-20 13:57:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > OIDP to zmiana dotyczyła bankomatów, tzn w tym samym dniu (12 kwietnia?)
    > ogłoszno nową TOiP w którym zaczęła obowiązywać. I co człowiek przed
    > bankomatem ma na WAP-ie sprawdzać czy się zmieniło ?

    Mogłoby się wyświetlać na ekranie bankomatu po podaniu pinu, ale przed
    wpisaniem kwoty ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 18. Data: 2004-02-20 14:00:31
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba tylko jak potwierdzisz podpisem elektronicznym,
    > bo samo klikniecie przycisku nie jest rownowazne z zapoznaniem sie,
    > i kazdy adwokat to potwierdzi.

    Heh, zapomniałeś dodać, że każdy, który broniłby takiego delikwenta ;]
    Za to każdy po stronie banku miałby zdanie zgoła odmienne ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 19. Data: 2004-02-20 21:36:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > Chyba tylko jak potwierdzisz podpisem elektronicznym,
    > bo samo klikniecie przycisku nie jest rownowazne z zapoznaniem sie,

    Czyli co, ktośloguje sie na moim koncie, zna login, haśło ale to nie jestem
    ja???
    T ow takim razie musiało by chyba zostać zgłoszone włamanie na konto!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")