  • 1. Data: 2004-02-20 10:37:33
    Temat: mBank opłaty
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Nikt nie pisał o tym, więc informuję, że od 31.03.2004 będzie obowiązywać
    jeszcze jedną opłatę, a mianowicie za aktywację karty za pomocą konsultanta
    pobiorą 2 zł.

    Nie przypominam sobie, żeby ta opłata była wcześniej - mylę się sądząc, że
    weszła wraz z nową TOiP?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-02-20 10:51:26
    Temat: Re: mBank opłaty
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:

> [...]
    > pobiorą 2 zł.
    >
    > Nie przypominam sobie, żeby ta opłata była wcześniej - mylę się sądząc, że

    Nie mylisz się.(Choć ja przez mLinie zamawiałem chyba tylko
    pierwszą/pierwsze listy haseł Później odkąd sie dało to przez Internet.)

    KJ
    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-02-20 10:56:03
    Od: Kuba <k...@z...pl>

    Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > Nikt nie pisał o tym, więc informuję, że od 31.03.2004 będzie obowiązywać
    > jeszcze jedną opłatę, a mianowicie za aktywację karty za pomocą konsultanta
    > pobiorą 2 zł.

    Dodali możliwość aktywacji kart on-line (a nawet sobie można PIN
    zmienić). Więc nie dziwne, że zniechęcają to robienia tego przez
    telefon.

    K.

  • 4. Data: 2004-02-20 11:18:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kuba" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Dodali możliwość aktywacji kart on-line (a nawet sobie można PIN
    > zmienić). Więc nie dziwne, że zniechęcają to robienia tego przez
    > telefon.

    W dobie paniki, frustracji i masowej migracji spowodowanych opłatami za
    przelewy wolałem, żeby taka informacja nie pozostała nieznaną ;]

    BTW - wydaje mi się, że aktywować karty zdalnie można już było od jakiegoś
    czasu?

    I ciekawe czy jak ktoś będzie chciał to robić przez konsultanta, to dowie
    się, że jest opłata czy zostanie skubnięty po kryjomu, zgodnie z zasadą
    ignorantia TOiP nocet? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-02-20 11:18:36
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie mylisz się.(Choć ja przez mLinie zamawiałem chyba tylko
    > pierwszą/pierwsze listy haseł Później odkąd sie dało to przez Internet.)

    Ale tu chodzi o karty płatnicze.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-02-20 11:23:50
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    > I ciekawe czy jak ktoś będzie chciał to robić przez konsultanta, to dowie
    > się, że jest opłata czy zostanie skubnięty po kryjomu, zgodnie z zasadą
    > ignorantia TOiP nocet? :)

    Gdyby mBank chciał skubać klientów po kryjomu to by nie uumieszczał np
    bannera na stronie transakcyjnej, że zmieniła się TOiP - jak to zrobił
    teraz. Skala reklamacji, niezadowolenia jest zawsze mniej opłacalna niż
    ewentualne prowizje z tego tytułu.

    Pozdrawiam
    KK

  • 7. Data: 2004-02-20 11:28:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Tomasz Waszczynski wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale tu chodzi o karty płatnicze.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Washko

    Ups.
    Niedoczytałem. Myślałem, ze mówisz o:

    [...]

    Rodzaj czynności
    Internet WAP IVR1
    Operator mLinii

    Zamówienie listy haseł jednorazowych6 0 zł 2 zł
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 8. Data: 2004-02-20 11:30:13
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    KK wrote:

    [...]

> [...]
    > bannera na stronie transakcyjnej, że zmieniła się TOiP - jak to zrobił
    > teraz. Skala reklamacji, niezadowolenia jest zawsze mniej opłacalna niż

    No. Inteligo nie miało jakoś tych skrupułów.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 9. Data: 2004-02-20 11:33:24
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > No. Inteligo nie miało jakoś tych skrupułów.

    Pytanie - jak na tym wyszli. Mnie właśnie uderzyło to, że mBank umieścił
    wielką informację na stronie transakcyjnej - pierwszy raz coś takiego
    zrobił. To daje mi do myślenia, że przyjmowanie tysięcy reklamacji o 50 gr
    może być bardziej kosztowne niż zyski z nachapania się kasą :)

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-02-20 11:36:55
    Od: "tom bud" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Dodali możliwość aktywacji kart on-line (a nawet sobie można PIN
    > zmienić). Więc nie dziwne, że zniechęcają to robienia tego przez
    > telefon.
    >
    > K.

    tylko ze za zmiane pinu tez trza placic,:(