  • 1. Data: 2012-12-12 21:27:53
    Temat: mBank oferta w systemie transakcyjnym
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak to teraz jest, jak złożę wniosek korzystając z otrzymanego linku to
    będę musiał jakieś zaświadczenia o dochodach przedstawiać czy już nie?

    to samo dostałem w Mille, ale tam decyzja jest po sprawdzeniu w BIK
    (pytałem znajomych w oddziale banku)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-12-12 21:48:01
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    W mBanku też jest BIK. I jeśli w BIKu ok oraz to co wpiszesz w dochodach daje Ci
    zdolność to z automatu produkt dostajesz. Dokumentów nie chcą, najwyżej uwalą
    wniosek.

  • 3. Data: 2012-12-12 23:16:25
    Temat: Re: mBank oferta w systemie transakcyjnym
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W mBanku też jest BIK. I jeśli w BIKu ok oraz to co wpiszesz w dochodach daje Ci
    zdolność to z automatu produkt dostajesz. Dokumentów nie chcą, najwyżej uwalą
    wniosek.

    oki, jak się kk z takiej oferty bierze to są jakieś opłaty za
    przyznanie/pierwszy rok użytkowania?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-12-12 23:41:54
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 23:16:25 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    zdolność to z automatu produkt dostajesz. Dokumentów nie chcą, najwyżej uwalą
    wniosek.

    > oki, jak się kk z takiej oferty bierze to są jakieś opłaty za
    >
    > przyznanie/pierwszy rok użytkowania?

    10 pln, ZTCP.

    pzdrwm
    luc