  • 1. Data: 2012-12-12 14:09:09
    Temat: Orzeszków nie będzie :[
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    No to mnie wydymały wiewiórki - LOL

    Ale do rzeczy - reklamacja nieuwzględniona bo - UWAGA
    liczy się data rzeczywistej operacji karta a nie data zaksiegowania
    wspomniany okres rozliczeniowy to 28 -> 27
    Moje "kluczowe" transakcje byly wykonane 27 zaksiegowane 31
    tak więc pierwszy raz bez orzeszków .... i to na święta ')

    Pozdro

  • 2. Data: 2012-12-12 14:28:25
    Temat: Re: Orzeszków nie będzie :[
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-12-12 14:09, Waldek pisze:
> [...]
    > Moje "kluczowe" transakcje byly wykonane 27 zaksiegowane 31
    > tak więc pierwszy raz bez orzeszków .... i to na święta ')

    u mnie niestety 2 miesiace temu tez tak bylo. system pokazuje w
    wyszukiwarce date rozliczenia transakcji a liczy sie data wykonania
    transakcji

  • 3. Data: 2012-12-12 14:31:20
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu środa, 12 grudnia 2012 14:28:25 UTC+1 użytkownik pawlin napisał:

    > u mnie niestety 2 miesiace temu tez tak bylo. system pokazuje w
    >
    > wyszukiwarce date rozliczenia transakcji a liczy sie data wykonania
    >
    > transakcji

    Też raz obszedłem się ze smakiem - pensję mi puścili 27ego. Od tego czasu jestem
    jedynym pracownikiem w firmie, który z własnej woli chce, jak mu później zapłacą ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2012-12-12 15:41:36
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-12-12 14:31, luc pisze:

    > Też raz obszedłem się ze smakiem - pensję mi puścili 27ego. Od tego czasu jestem
    jedynym pracownikiem w firmie, który z własnej woli chce, jak mu później zapłacą ;-)

    hehe, ktos na grupie napisal ze nawet przelew z innego konta nawet nie
    firmowego daje orzechy przy nastepnej okazji a pewnie sie nadarzy w
    lutym mozna sprawdzic czy dziala to samo z cashbackiem jako wyrobienie
    300zl transakcji

  • 5. Data: 2012-12-12 17:01:18
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-12-12 14:28, pawlin pisze:

    > u mnie niestety 2 miesiace temu tez tak bylo. system pokazuje w
    > wyszukiwarce date rozliczenia transakcji a liczy sie data wykonania
    > transakcji

    ... no to ja Wam zepsuję humor jeszcze bardziej. Ktoś-tu już kiedyś
    drążył temat i wyjaśniał, że zarówno data dokonania transakcji jak i
    data księgowania tejże muszą zmieścić się w danym okresie rozliczeniowym.

    Radzę całować żabę. Raz, a dobrze.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 6. Data: 2012-12-12 23:41:32
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2012-12-12 17:01, maruda pisze:

> [...]
    > drążył temat i wyjaśniał, że zarówno data dokonania transakcji jak i
    > data księgowania tejże muszą zmieścić się w danym okresie rozliczeniowym.

    Jeśli nie ma takiego zapisu w regulaminie
    co dokładnie jest datą znaczącą - czy dzień płatności czy data
    zaksięgowanie (a może jest ?) to bardziej to podchodzi pod "nieuczciwe
    praktyki".

    Ps.
    Oj tam, zaraz żabę całować ....
    a za kare wiewiórki w tym miesiącu zostaną pozbawione okruszków ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2012-12-13 08:37:27
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-12-12 15:41, pawlin pisze:

    > a pewnie sie nadarzy w
    > lutym mozna sprawdzic czy dziala to samo z cashbackiem jako wyrobienie
    > 300zl transakcji

    dziala

    --
    pozdrawiam