  • 1. Data: 2004-10-04 12:20:47
    Temat: mBank -> multibank
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    Witam, jak dlugo idzie przelew z mBanku do multibanku ??

    --
    PePe_M

  • 2. Data: 2004-10-04 12:23:40
    Temat: Re: mBank -> multibank
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    PePe_M wrote:

    > Witam, jak dlugo idzie przelew z mBanku do multibanku ??

    powinien iść tyle co różnica między najbliższą sesją wychodzącą KIR
    mbanku a najbliższą po niej sesją przychodzącą KIR w multi :)

    --
    rufio.pzdr();

  • 3. Data: 2004-10-04 12:28:06
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Samotnik wrote:

    > Tyle, co między dowolnymi dwoma różnymi bankami. Upraszczając: jeden dzień
    > roboczy.
    >
    > Niby ten sam bank, ale przelewy lecą elixirem.

    zdaje się że formalnie to są różne banki (2 firmy)

    --
    rufio.pzdr();

  • 4. Data: 2004-10-04 12:31:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 5. Data: 2004-10-04 12:36:16
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 14:28, ruf10 wrote:

    > zdaje się że formalnie to są różne banki (2 firmy)

    Nie. Ani nie są to 2 różne banki, ani przelewy nie idą eliksirem.
    Pierwsza odpowiedź w tym wątku była prawidłowa ( a przynajmniej zgodna z
    moimi doświadczeiami)

    KJ

  • 6. Data: 2004-10-04 12:41:13
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Kamil Jońca wrote:

    > Nie. Ani nie są to 2 różne banki, ani przelewy nie idą eliksirem.

    jak podawałem bank w urzędzie skarbowym to nie podawałem BRE Bank tylko
    "mBank oddział detaliczny bre banku".
    oznaczałoby to że formalnie jest to odrębna firma o takiej właśnie
    nazwie, chociaż nie widziałem żadnej konkretnej info na stronach mbanku
    i bre.

    > Pierwsza odpowiedź w tym wątku była prawidłowa ( a przynajmniej zgodna z
    > moimi doświadczeiami)

    pierwsza była moja, że idą eliksirem

    --
    rufio.pzdr();

  • 7. Data: 2004-10-04 12:42:49
    Od: "PePe_M" <s...@n...pl>

    W artykule news:41614178$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): ruf10 z adresu <r...@o...nospam> napisał(a):

    > powinien iść tyle co różnica między najbliższą sesją wychodzącą KIR
    > mbanku a najbliższą po niej sesją przychodzącą KIR w multi :)

    No to moze jeszcze podpowiesz gdzie znajde info o tych sesjach??
    A moze jest jakas strona zawierajaca spis sesji z polskich bankow??

    --
    PePe_M

  • 8. Data: 2004-10-04 12:43:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 14:42, PePe_M wrote:[...]

    > No to moze jeszcze podpowiesz gdzie znajde info o tych sesjach??
    Na stronach mBanku i Multibanku ?(FAQ->przelewy, o ile dobrze pamiętam)
    > A moze jest jakas strona zawierajaca spis sesji z polskich bankow??

    Jest. Ale nie pamiętam gdzie ::-/
    KJ

  • 9. Data: 2004-10-04 12:47:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-10-04 14:41, ruf10 wrote:
    [...]

    > jak podawałem bank w urzędzie skarbowym to nie podawałem BRE Bank tylko
    > "mBank oddział detaliczny bre banku".
    no właśnie _oddział_ BRE, multi też jest oddziałem BRE.
    [...]

    > pierwsza była moja, że idą eliksirem
    Nie.
    Cyt.
    ====================

  • 10. Data: 2004-10-04 13:08:04
    Od: "Jacek Stawicki" <j...@g...pl>

    PePe_M <s...@n...pl> napisał(a):

    > W artykule news:41614178$1@news.home.net.pl,

    > No to moze jeszcze podpowiesz gdzie znajde info o tych sesjach??
    > A moze jest jakas strona zawierajaca spis sesji z polskich bankow??

    może informacji należałoby szukać na stronie banków zamiast się pytać?
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/pytania/faq.html?
    11,1#174
    w Multi te same godziny.

    JS