  • 1. Data: 2004-10-04 08:24:02
    Temat: Aktywacja karty w ATM'ie
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    Witam
    Przyszla mi kolejna karta do konta w US BANK no i nie chcialbym zbytnio
    aktywowac jej telefonicznie prze numer 1-800,
    Na karcie pisz ze mozna rowniez aktywowac karte poprzez zrobienie tranzakcji
    w jakim kolwiek
    ATM'ie (Complete a transation at *any* ATM (withdrawal or deposit) ot Call
    us ....)
    no i czy jak wsadze ją jakiegos bankomatu w polsce to karta sie uaktywni ??
    czy jak nie bedzie chcialo jej przyjac to czy jej nie zablokuje i bankomat
    jej nie zje ??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-04 09:34:39
    Temat: Re: Aktywacja karty w ATM'ie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Nissak napisał:

    > Przyszla mi kolejna karta do konta w US BANK no i nie chcialbym zbytnio
    > aktywowac jej telefonicznie prze numer 1-800,

    A w ogole da sie na taki numer z Polski zadzwonic?

> [...]
    > w jakim kolwiek
    > ATM'ie (Complete a transation at *any* ATM (withdrawal or deposit) ot Call

    To cos jak kredytowka Millenium. Trzeba pojsc do bankomatu (ale chyba
    tylko millenijnego lub euronetowego) i dokonac dowolnej transakcji, np.
    sprawdzenie dostepnego kredytu.

    > no i czy jak wsadze ją jakiegos bankomatu w polsce to karta sie uaktywni ??
    > czy jak nie bedzie chcialo jej przyjac to czy jej nie zablokuje i bankomat
    > jej nie zje ??

    Jak za trzecim razem nie przyjmie, to zje, bo to standardowa procedura.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-10-04 10:23:55
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@Z...MINUS.NA.PLUS.simMINUSnet.pl>

    > A w ogole da sie na taki numer z Polski zadzwonic?

    Jak najbardziej, być może nawetr jest to międzynarodowy numer 000-800
    Można też próbować przez Skype.

  • 4. Data: 2004-10-04 19:06:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Jak za trzecim razem nie przyjmie, to zje, bo to standardowa procedura.

    Niekoniecznie. Zależy od polecenia przesłanego z CA które obsługuje daną
    kartę oraz od samego właściciela bankomatu.

    Np. karty LUKASa nie zje, a przynajmniej nie powinno. Zostanie tylko
    zablokowana, i można ją odblokować.

  • 5. Data: 2004-10-04 19:16:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > kartę oraz od samego właściciela bankomatu.
    >
    > Np. karty LUKASa nie zje, a przynajmniej nie powinno. Zostanie tylko

    OK. W 99 przypadkach na 100 zje na pewno. W tym jednym pozostalym
    cholera wie. ;-)))))

    Bartol

  • 6. Data: 2004-10-04 22:05:19
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > A w ogole da sie na taki numer z Polski zadzwonic?
    hmm gdzies widzialem jakies bramki do ipphone'a na 1-800
    ale zadzwonie do banku najwyzej bezposrednio
    bez sensu ryzykowac zrzarcie przez bankomat :(

    Dzieki za pomoc

  • 7. Data: 2004-10-05 07:28:49
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A nie możesz pojść do okienka w banku?
    JaC

  • 8. Data: 2004-10-05 16:21:41
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    666 wrote:
    > A nie możesz pojść do okienka w banku?
    > JaC

    ciezko pojsc do okienka banku usbank'u bedac w polsce ;]

  • 9. Data: 2004-10-05 16:42:22
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Miałem na myśli aktywację w terminalu, który Ci podsuną w okienku w marmurku, gdy
    przyjdziesz wypłacać gotowiznę z karty
    nieembosowanej...
    JaC

  • 10. Data: 2004-10-06 08:25:03
    Od: "Nissak" <d...@N...in.lublin.pl>

    666 wrote:
    > Miałem na myśli aktywację w terminalu, który Ci podsuną w okienku w
    > marmurku, gdy przyjdziesz wypłacać gotowiznę z karty nieembosowanej...

    no wlasnie ciekawy bylem i takiego rozwiazania,ale finalnie
    zadzwonilem prez net do usbanku i aktywowalem karte
    przy okazji dowiedzialem sie ze pobieraja 1$ ;] za aktywacje u konsultanta