  • 1. Data: 2004-10-04 11:01:22
    Temat: BIK - czas odpowiedzi
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    21 września wysłałem zapytanie do BIK-u, w ostatni piątek (czyli 1.X)
    dostąłem odpowiedź. Co prawda przszła na adres stałego zameldowania a
    nie korespondencyjny.

    KJ

  • 2. Data: 2004-10-04 21:05:19
    Temat: Re: BIK - czas odpowiedzi
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > 21 września wysłałem zapytanie do BIK-u, w ostatni piątek (czyli 1.X)
    > dostąłem odpowiedź. Co prawda przszła na adres stałego zameldowania a
    > nie korespondencyjny.
    >
    > KJ

    i.......?

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-10-04 21:46:37
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2004 23:05:19 +0200,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    napisała:

    > i.......?
    I nic. Ktoś kiedyś się pytał ile to moze trwać :-)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.