  • 1. Data: 2006-12-19 20:08:21
    Temat: AmEx - ile znakow na nazwisko ?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ile znaków ma pole przeznaczone w kartach AmEx na imię i nazwisko ?
    JaC

    It has removed 2830 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 2. Data: 2006-12-19 20:18:24
    Temat: Re: AmEx - ile znakow na nazwisko ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    666 napisał(a):
    > Ile znaków ma pole przeznaczone w kartach AmEx na imię i nazwisko ?

    Z innej beczki... jak wypelniam jakikolwiek wniosek online to moje imie
    + nazwisko nie mieszcza sie w zadnym systemie (wychodzi o jedna literke
    wiecej). Tym niemniej jakos ciagle dostaje nowe karty z pelnymi danymi,
    wiec zastanawia mnie jak to jest : nie da sie ale i jednoczesnie da sie
    ? Ktos mi to wyjasni ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-19 22:12:07
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > wiecej). Tym niemniej jakos ciagle dostaje nowe karty z pelnymi danymi,
    > wiec zastanawia mnie jak to jest : nie da sie ale i jednoczesnie da sie

    Ogólnie, to że ktoś założył ograniczenie na długość tekstu wprowadzanego
    po stronie klienta (na przykład w przeglądarce WWW), nie znaczy wcale,
    że takie samo ograniczenie jest na długość tekstu wprowadzanego po
    stronie operatora systemu.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-20 07:26:52
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > nie znaczy wcale, że takie samo ograniczenie jest na długość tekstu
    > wprowadzanego po stronie operatora systemu.

    Aczkolwiek panie na roznych infoliniach rowniez nie sa w stanie
    przyjac wniosku z pelnym imieniem i nazwiskiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2006-12-20 08:11:40
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Aczkolwiek panie na roznych infoliniach rowniez nie sa w stanie przyjac
    > wniosku z pelnym imieniem i nazwiskiem.

    "Panie" również mogą korzystać z systemu który posiada ograniczenie.
    Sama baza danych takiego akurat ograniczenia może nie mieć i może
    istnieć system wprowadzania danych do którego akurat nie mają dostępu
    ani użytkownicy ani "Panie", a który nakłada inne ograniczenia niż to,
    co dostępne dla wcześniej wymienianych grup.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-12-20 08:29:06
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > to,
    > co dostępne dla wcześniej wymienianych grup.

    Pozostaje wiec pytanie po co mi dostep www oraz przez telefon, skoro
    przy jego pomocy nie moge nawet poprawnie zlozyc wniosku ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos