  • 11. Data: 2011-05-07 17:14:03
    Temat: Re: mBank lokata jednodniowa - przedłużyli, ale utrudniają dostęp?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 07 May 2011 18:50:10 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    >>> https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html

    > SOA#1

    Masz rację. Działa. Nigdy tego nie używałem, więc zmylił mnie ten ekran
    jak po wylogowaniu.

  • 12. Data: 2011-05-08 06:16:31
    Temat: [OT] Ile trzeba mieć kasy żeby zawracać sobie głowę lokatami?
    Od: z <z...@g...pl>

    Kolejna fantastyczna informacja o lokatach :-)
    Jakimi Wy sumami operujecie że zawracacie sobie głowę lokatami.
    Biorąc pod uwagę inflację, belki itd. mi Kowalskiemu z kilkoma tysiącami
    ciągle wychodzi że trzeba to jak najszybciej wydać :-)

    PS. Ładna pani z mille znowu mnie namawiała na wspaniały fantastyczny
    kredyt - 20% :-)

  • 13. Data: 2011-05-08 07:54:58
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent z nadaje:
    > PS. Ładna pani z mille znowu mnie namawiała na wspaniały fantastyczny
    > kredyt - 20% :-)

    A ty za ile byś mi oddał swoje pieniądze?

  • 14. Data: 2011-05-08 08:02:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Biorąc pod uwagę inflację, belki itd. mi Kowalskiemu z kilkoma tysiącami
    > ciągle wychodzi że trzeba to jak najszybciej wydać :-)

    No widzisz, niektórzy tu narzekają, że Getin ograniczył wysokość lokat 5,7%
    do stu tysięcy złotych. Widocznie nie są w stanie wydać tego co zarabiają,
    więc odkładają na lokatach.

    wiatrak

  • 15. Data: 2011-05-08 14:58:42
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A ty za ile byś mi oddał swoje pieniądze?

    Z mojej strony proponuje 86% - jak Provident :)

  • 16. Data: 2011-05-08 21:59:21
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

> [...]
    > Biorąc pod uwagę inflację, belki itd. mi Kowalskiemu z kilkoma tysiącami
    > ciągle wychodzi że trzeba to jak najszybciej wydać :-)

    Nie wazne jakimi, czasami zeby sensownie wydac trzeba troche doskladac
    a chyba jednak lepiej wychodzi na lokacie niz w sienniku ;)

  • 17. Data: 2011-05-08 22:02:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Kolejna fantastyczna informacja o lokatach :-)
    > Jakimi Wy sumami operujecie że zawracacie sobie głowę lokatami.

    Hehehe, tutaj wszyscy operujemy całkowitymi wielokrotnościami 1049,38 zł.

  • 18. Data: 2011-05-11 20:40:09
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-05-09 00:02, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Hehehe, tutaj wszyscy operujemy całkowitymi wielokrotnościami 1049,38 zł.

    a dlaczego akurat tyle? w ktorym banku 1000 to minimum i jakie
    oprocentowanie daja, ze taka lokata jest optymalna?

  • 19. Data: 2011-05-11 21:37:31
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 11 Maj, 22:40, fReLuZ <f...@i...com.pl> wrote:

    > a dlaczego akurat tyle? w ktorym banku 1000 to minimum i jakie
    > oprocentowanie daja, ze taka lokata jest optymalna?

    Hint - a o jakim banku jest wątek? I o jakiej promocji jest tu mowa?

    Michał M

  • 20. Data: 2011-06-01 06:06:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Mamy przedłużenie promocji o kolejny miesiąc. Tym razem bez utrudnień - w
    mailu jest link.