    From: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Tue, 21 Oct 2003 13:58:21 +0000 (UTC)
    Sender: Witold Przygoda <u...@k...cyf-kr.edu.pl>

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > oddzwania. Problemem Witolda jest brak telefonu(lub nie przebywanie w
    > okolicach telefonu).

    Jak najbardziej przebywam non stop w okolicach telefonu,
    jest to jeden z telefonow Uniwersytetu Jagiellonskiego,
    dodzwonic sie potrafi do mnie kazdy srednio rozgarniety
    uzytkownik telefonu. A nawet, jesli ma telefon tonowy
    i wstuka sobie nr centrali <pauza> nr wewnetrzny, to
    "wykrecanie" numeru przebiegac bedzie w pelni automatycznie.
    Niestety nie dla mBanku, dla ktorego ta chwilka, w ktorej
    zaczynaja brzmiec slowa automatu centrali jest firewallem
    nie do pokonania ;->

    > Jezeli Witold porywa sie na zalozenie konta w banku
    > internetowym,mobilnym to powinien zaczac od kupna telefonu,a nie porywac sie
    > na bardziej skomplikowane zadanie niz korzystanie z telefonu-konto
    > internetowe.

    Rzecz w tym, ze jestem "zintegrowany z internetem" w sposob doskonaly :)
    no... prawie doskonaly. Rezygnujac z BPH (ktore pod wzgledem "bankowosci
    internetowej" jest zupelnie niepowazne... o czym kiedys pisalem) mialem
    nadzieje, ze wybieram bank "internetowy", wlasnie taki jaki chce (zeby
    byl sprawnie dostepny przez internet). Okazuje sie, ze mBank z internetem
    problemow moze nie ma, ale z telefonami to juz na pewno (...wlasnie drugi
    raz szturmowali moj telefon domowy, no jesli tak czesto beda dzwonic, to
    moze szansa za zlapanie mnie nie jest taka mala...).

    Powiedzialbym wiec raczej, ze jezeli taki mBank chce miec
    internetowych klientow, to niech sie przyjrzy czemus prostszemu niz
    internet... swojemu systemowi oddzwaniania.

    wp