  • 1. Data: 2014-04-22 15:00:44
    Temat: BGŻ - 5 zł za obcy bankomat, dlaczego?
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    Niechcący zauważyłem na jednym z rachunków, za który do marca płacili po 50
    zł, a karta nie została zastrzeżona, że w kwietniu kasują dodatkowo po 5 zł
    za wypłatę, wcześniej żadnych opłat nie było. Ma to związek z końcem
    promocji, czy przy okazji wprowadzili taką opłatę? Teraz to jedno z gorszych
    kont, trzeba wydać 500 aby za kartę zapłacić 6 a nie 9 i dopłacać za wypłaty
    w bankomatach? To już mBank dużo łaskawszy.

  • 2. Data: 2014-04-22 20:34:11
    Temat: Re: BGŻ - 5 zł za obcy bankomat, dlaczego?
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 22/04/2014 15:00, mx wrote:
> [...]
    > z gorszych kont, trzeba wydać 500 aby za kartę zapłacić 6 a nie 9 i
    > dopłacać za wypłaty w bankomatach? To już mBank dużo łaskawszy.

    Doczytałem sam, nowa toip obowiązuje od 28 marca. 4 pierwsze wypłaty
    darmowe, każda następna 5 zł, nieistotne jaki bankomat.

    http://www.bgz.pl/downloads/dla_ciebie/oplaty_prowiz
    je/TPiO_Detal_Dzial_2_28072013.pdf

  • 3. Data: 2014-04-22 23:29:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 53566801$0$2231$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > żadnych opłat nie było. Ma to związek z końcem promocji, czy
    > przy okazji wprowadzili taką opłatę? Teraz to jedno z gorszych kont,

    Nie zgadzam się z Tobą. ;) Teraz tego konta już nie ma.
    Ukatrup jak najszybciej te rude bestie!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-04-23 09:18:56
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    On 22/04/2014 15:00, mx wrote:
> [...]

    Doczytałem sam, nowa toip obowiązuje od 28 marca. 4 pierwsze wypłaty
    darmowe, każda następna 5 zł, nieistotne jaki bankomat.

    ------------------
    Zamykaj to konto, bo w nim nie ma nic atrakcyjnego,... wydac 500zl, zeby
    'laskawcy' obnizyli oplate za karte do 6zl???
    Znajdziesz mase kont na rynku, do ktorych nie doplacisz a czasami jeszcze
    zyskasz pare zlotych przy wydatkach karta i przelewaniu wynagrodzenia

  • 5. Data: 2014-04-23 13:16:59
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Znajdziesz mase kont na rynku, do ktorych nie doplacisz a czasami jeszcze
    > zyskasz pare zlotych przy wydatkach karta i przelewaniu wynagrodzenia

    Wg. podawanych info na grupie, wystarczy zastrzec karte aby konto bylo za free
    - moze sie jeszcze przydac przez jakis czas wgląd w historie operacji

  • 6. Data: 2014-04-23 13:21:42
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

> [...]
    >Znajdziesz mase kont na rynku, do ktorych nie doplacisz a czasami jeszcze
    >zyskasz pare zlotych przy wydatkach karta i przelewaniu wynagrodzenia

    Konta nie zlikwidowałem, ale kartę na czas zastrzegłem. Gorzej ze ślubną,
    mocno do marmuru przywiązana. Ma gotowe konto w mBanku bez karty, tam za
    5/m-c miałaby cała resztę za free. 100 to wyda, jak 500 wydaje.
    I meritum (nie bank), chociaż to NTG. Jak ją przekonać?

  • 7. Data: 2014-04-24 04:58:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 5357a250$0$2372$6...@n...neostrada.pl

    > I meritum (nie bank), chociaż to NTG. Jak ją przekonać?

    Może do BZ WBK KB 123 lub KGP? -- choć ten bank
    do tej pory nie rozwiązał problemu mojej matki. :)

    Ja Baśki ubiłem, SyneCki wywalę, Dobre sobie
    zostawię -- ponadto mam Inteligo i Citi,
    Meritum oraz Optmę... No i KGP a zamierzam
    też otworzyć 123.

    Im mniej -- tym zdecydowanie lepiej!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-04-24 08:46:04
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu środa, 23 kwietnia 2014 13:16:59 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Wg. podawanych info na grupie, wystarczy zastrzec karte aby konto bylo za free
    >
    > - moze sie jeszcze przydac przez jakis czas wgląd w historie operacji

    Jak chcesz miec tylko dostep do historii to tak, ale jak przyjdzie Ci do glowy zlecic
    przelew po 12 to juz zaplacisz ;).

    MK

  • 9. Data: 2014-04-24 10:31:35
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >"Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Może do BZ WBK KB 123 lub KGP? -- choć ten bank
    >do tej pory nie rozwiązał problemu mojej matki. :)

    Z mBankiem nie wyszło, ale zamienili rodzaj konta na Nr 1. Za kartę nadal 9,
    ale jak wydasz bezgotówkowo 300 (już nie 500) to opłata 0.00. Wypłaty z
    wszystkich bankomatów krajowych bezpłatne. Żadnych profitów ale i przed
    opłatami łatwo się uchronić (np. odtworzenie PIN 7 zł).
    Co do płatnego przelewu pilnego, to raczej między 14:00 a 15:00 proponują,
    ale konta Nr 1 to NIE DOTYCZY (brak zapisów w toip).

    http://www.bgz.pl/downloads/dla_ciebie/oplaty_prowiz
    je/TPiO_Detal_Dzial_1.pdf

  • 10. Data: 2014-04-24 12:00:09
    Od: "mx" <mmx@@os.pl>

    >"mx" wrote Co do płatnego przelewu pilnego, to raczej między 14:00 a 15:00
    >proponują, ale konta Nr 1 to NIE DOTYCZY (brak zapisów w toip).

    DOTYCZY, zapis pozostał:

    "Dodatkowa opłata za przelew pilny (realizacja w dniu złożenia), złożony:
    1) w oddziale po godzinie 13:30 - 5,00 PLN
    2) w systemie bankowości internetowej lub telefonicznej po godzinie 14:00 -
    5,00 PLN"