  • 1. Data: 2002-01-22 14:00:17
    Temat: mBank i placenie za granica
    Od: "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl>

    czy mozna placic za granica kartami z mBanku? Jesli tak, to jaki oboziwazuje
    przelicznik na Euro (pytam, bo na ferie jade do Austrii na snowboard)

    pozdrawiam, Radek

  • 2. Data: 2002-01-22 14:32:35
    Temat: Re: mBank i placenie za granica
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > czy mozna placic za granica kartami z mBanku? Jesli tak, to jaki
    oboziwazuje
    > przelicznik na Euro (pytam, bo na ferie jade do Austrii na snowboard)

    kartami mozna oczywiscie placic, ale bank Ci przelicza kazdy po swoim
    kursie, a na dokladke Visa - bo to oni sa operatorem, przeliczaja najpierw
    na USD. Ale , niezaleznie od wszystkiego, z przelicznika przy obrocie
    bezgotowkowym powinienes byc raczej zadowolony.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-01-22 20:00:03
    Od: k...@i...pl

    On Tue, 22 Jan 2002 15:00:17 +0100
    "Radek \(Jogurcik\)" <c...@p...onet.pl> wrote:

    > czy mozna placic za granica kartami z mBanku? Jesli tak, to jaki oboziwazuje
    > przelicznik na Euro (pytam, bo na ferie jade do Austrii na snowboard)
    >
    > pozdrawiam, Radek

    Są kraje UE w których "chodzą" wszystkie karty np Portugalia i kraje w których
    można użyć tylko V ( nie VE ) i MC np Grecja.
    W Austrii nie sprawdzałem.
    mk

  • 4. Data: 2002-01-24 07:32:29
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <k...@i...pl> (news:20020122210003.3aec207f.kolomi@interia.pl):
    > Są kraje UE w których "chodzą" wszystkie karty np Portugalia i kraje w
    których
    > można użyć tylko V ( nie VE ) i MC np Grecja.
    > W Austrii nie sprawdzałem.

    VE w Austrii bez najmniejszych problemów, wiele razy, wiele lat, wiele kart,
    tak bankomaty i bezgotówkowe.

  • 5. Data: 2002-01-24 09:12:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Robert <m...@k...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2odb1$3ag$...@o...icpnet.pl...
> [...]
    > których
    >
    > VE w Austrii bez najmniejszych problemów, wiele razy, wiele lat, wiele

    Generalnie zgoda, ale:
    Sklep Billa w malej miejscowosci - tylko Maestro i edc. VE odpada.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-01-24 10:59:40
    Od: "Adam" <k...@i...com>

    Użytkownik <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Są kraje UE w których "chodzą" wszystkie karty np Portugalia i kraje w
    których
    > można użyć tylko V ( nie VE ) i MC np Grecja.
    Płaciłem i pobierałem gotówkę VE w Grecji - ostatnie wakacje.

    pozdrawiam
    Adam