  • 1. Data: 2002-01-22 14:00:01
    Temat: Błędny przelew
    Od: Włodek <s...@b...pl>

    Mam problem proszę o podpowiedz jak dalej postąpić a sprawa ma się
    tak:zrobiłem przelew z m-banku na uzupełnienie debetu karty citibanku dziś
    się zoriętowałem,że zrobiłem błąd w numerze rachunku pomyliłem dwie cyfry
    przelew z mojego rachunku z m-banku poszedł i teraz nie wiem co dalej robić
    aby odzyskać kasę.
    Włodek

  • 2. Data: 2002-01-22 15:00:34
    Temat: Re: Błędny przelew
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Włodek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się zoriętowałem,że zrobiłem błąd w numerze rachunku pomyliłem dwie cyfry
    > przelew z mojego rachunku z m-banku poszedł i teraz nie wiem co dalej

    Cierpliwie czekac. (i placic odsetki w city)