  • 1. Data: 2002-01-22 11:37:28
    Temat: Jaki bank da linię bez kwitów z US i ZUS?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Pytam, bo mam z tym problem, o którym tu już pisałem. MultiBank chce ode mnie
    zaświadczenia z US i ZUS, że nie zalegam z podatkami i składkami (działalność
    gospodarcza). Byłem wczoraj w US, jak zacząłem z nimi rozmawiać, to zrobiło mi
    się słabo. W skrócie: będę czekał na ten kwit osiemset lat, poza tym może
    nawet wtedy mi nie dadzą, bo zmieniałem miejsce zameldowania, a oni maja
    bałagan i trudno im sprawdzić moje płatności w poprzednim US.
    Nie chce mi się teraz opisywać wszystkich problemów, w każdym razie chyba nici
    z tego MultiBanku. Szukam więc innego banku, który:
    - da mi linię kredytową (małą wystarczy dwukrotność miesięcznych wpływów)
    tylko na podstawie historii z poprzedniego banku bez zmuszania mnie do drogi
    krzyżowej po urzędach
    - ta linia będzie oprocentowana mniej niż 20 procent (tak mam teraz i dlatego
    chcę zmienić bank)
    - otworzy mi dwa konta (ROR i firmowy) i oba będę mógł obsługiwać przez
    internet, a co najmniej przez telefon (mam dość wycieczek do oddziału i
    kolejek)
    Jeżeli ktoś z Szanownych Forumowiczów wie jak mi pomóc, a może nawet zaprosi
    mnie do swojego banku (Warszawa) i weźmie za mnie prowizję lub inny benefit za
    złowienie klienta, to służę swoją osobą.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-01-22 12:35:37
    Temat: Re: Jaki bank da linię bez kwitów z US i ZUS?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,, poprosili
    >mnie o ostatni PIT

    O Jezu! Z tymi PIT-ami przy działalnośći, to wiesz jak jest ;)

    oraz sami wysłali zapytanie do PeKaO o opinię
    >............ , trochę wydłużyło to procedurę ( ok. 10 dni ) ale wynik był
    >pozytywny , otrzymałem limit zadłużenia w koncie ( obecnie 19,04% )

    To dość cienko. Ja mam 19,99 i między innymi dlatego chce zmienić

  • 3. Data: 2002-01-22 13:32:52
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    Witam,
    Również prowadzę własną DG. Założyłem sobie konto internetowe prywatne w
    Banku Śląskim ( obecnie ING ) po 3 wpływach z mojego konta firmowego ( PeKaO
    S.A. ) złożyłem wniosek o limit zadłużenia w koncie ( zgodnie z warunkami
    1,5 krotność , a po 6 miesiącach mogę się ubiegać o 3 krotność ) , poprosili
    mnie o ostatni PIT oraz sami wysłali zapytanie do PeKaO o opinię

  • 4. Data: 2002-01-22 13:49:55
    Od: "Marcin" <o...@o...it.pl>

    > To dość cienko. Ja mam 19,99 i między innymi dlatego chce zmienić
    >

    > Nie wiem czy znajdziesz gdzieś taniej ............. , PeKaO powyżej 20%
    Marcin

  • 5. Data: 2002-01-22 15:13:30
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" napisał w wiadomości ...

    > To dość cienko. Ja mam 19,99 i między innymi dlatego chce zmienić

    Z objawow poznaje bank. I domyslam sie, ze wykorzystywales
    ROR do prowadzenia dzialalnosci, a teraz musisz to rozdzielic.
    Linii dla dzialalnosci bez US i ZUSu to nigdzie nie dostaniesz,
    dla RORu tak jak slyszysz - historia i ew PIT. Odsetki dla
    RORow jak widzisz - wszedzie podobne.
    Zapytam wiec jak u Pietrzaka: Czy warto bylo zmieniac rzad??

    JO

  • 6. Data: 2002-01-22 17:01:54
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >Z objawow poznaje bank. I domyslam sie, ze wykorzystywales
    >ROR do prowadzenia dzialalnosci, a teraz musisz to rozdzielic.

    Nie, nie, nie. Nie wykorzystywałem i nic nie muszę. Po prostu mam dość.

    >Linii dla dzialalnosci bez US i ZUSu to nigdzie nie dostaniesz,
    >dla RORu tak jak slyszysz - historia i ew PIT. Odsetki dla
    >RORow jak widzisz - wszedzie podobne.

    To ma być linia dla ROR-u.

    >Zapytam wiec jak u Pietrzaka: Czy warto bylo zmieniac rzad??

    Warto, bo nawet jak mnie oleją do reszty, to tak warto. W obecnym banku mnie
    olewają a na dodatek są niemili i krzyczą. Tam są przynajmniej mili, a nawet
    jak niemili, to tylko trochę i nie krzyczą. ;)

  • 7. Data: 2002-01-22 22:00:43
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "alexy" napisał w wiadomości ...

    > To ma być linia dla ROR-u.

    To przyznaje, ze nie wiem po co im zaswiadczenia
    z US i ZUS. A zreszta jakie?? dla RORu??

    JO

  • 8. Data: 2002-01-23 09:38:17
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    >To przyznaje, ze nie wiem po co im zaswiadczenia
    >z US i ZUS. A zreszta jakie?? dla RORu??
    >
    >JO

    Mówili, że jezeli działalnośc jest jedynym żródłem utrzymania, to muszą być
    zaświadczenia. Potem się zresztą okazało, że tylko na linie, kredyty itp.
    powyżej 30 tysięcy PLN.