  • 11. Data: 2003-07-28 16:46:31
    Temat: Re: mBank - WYMUSZENIE
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > bylo juz wyjasniane, ze jest to cena za bezprowizyjny zakup funduszy
    > --

    A co tu można wyjaśnić????
    Warunkowanie usługi od podania danych do marketingu i dodatkowo
    POTWIERDZENIA, że się je podaje dobrowolnie (hehehe) jest nielegalne m.in. w
    świetle ustawy o ochronie danych osobowych.

    Stefan

  • 12. Data: 2003-07-29 06:18:46
    Temat: Re: mBank i ochrona danych osobowych - nieladnie !
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Jarek Pytlinski wrote:
    > ps.
    > Aha, jak donosza grupowicze pl.news.mordplik tego maila dostaly takze
    > osoby nie bedace klientami mBanku.

    Między innymi ja.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-07-30 21:34:44
    Od: "Lukasz Jokiel" <L...@c...trzeba.wyciac.klonex.com.pl>

    > Szczególnie, że obrońcy mBanku twierdzili nie dawno, że wysyłanie w ten sam
    > sposób wiadomość o awariach graniczy z cudem możliwości techniczych :-)
    > Przecież trzeba rozesłać 0.5 M-emaili.

    Nah... qmail i po sprawie.

    --
    -=[ Lukasz C. Jokiel ]=- | Klonex VCS, Zbozowa 27, 45-837 Opole.
    CCNA & CCCS; DOCSIS,HFC,CMTS,cable modems,ISD; Linux Cable Services

  • 14. Data: 2003-07-31 19:22:47
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    Lukasz Jokiel <L...@c...trzeba.wyciac.klonex.com.pl> wrote:

    > Nah... qmail i po sprawie.

    Jeśli sądzisz, że wybór MTA jest znaczącym czynnikiem w przyspieszeniu
    spersonalizowanej wysyłki do dużej ilości osób, to widać, że nigdy nie
    widziałeś dużego mailingu z bliska. Przy okazji, qmail już jest zgodny z
    RFC?

    a. (fut: poster)
    --
    ----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ a...@e...pl ] ----
    There is a chasm

  • 15. Data: 2003-07-31 22:49:45
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Jul 2003 12:45:45 +0000 (UTC), w
    <bg35to$3tt$1@ultra60.mat.uni.torun.pl>, p...@t...pl (Jarek Pytlinski)
    napisał(-a):

    > Polecam Wam dyskusje na ten temat na forum:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=821
    55&t=82155
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=821
    99&t=82199

    > oraz
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=822
    34&t=82234

    Omg... co to za "bank"...

  • 16. Data: 2003-08-03 23:35:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Ustawy o ochronie danych osobowych nie naruszył, ale z całą
    > pewnością naruszył ustawę o świadczeniu usług drogą
    > elektroniczną, gdyż informacja typu:

    > " supermarket funduszy inwestycyjnych pod adresem
    > http://fundusze.mbank.com.pl (zakup jednostek bez prowizji!) "
    >
    > stanowi niezamówioną informację handlową (promuje SFI),
    > przez co mbank narusza ustawę na którą się powołuje
    > przy prośbie o akceptację korespondencji e-mail:)))

    Teraz wszyscy (mówimy oczywiście o firmach działających w ramach prawa)
    przysyłają maila z zapytaniem o potwerdzenie zgody, nawet jeżeli ktoś
    kiedyś już taką zgodę wyraził.

    Natomiast prawidłowa odpowiedź na temat z maila wygląda mniej więcej tak:
    - żadam niezwłocznego przekazania wymienionej w Państwa Piśmie kwoty
    50kzł wymienionej osobie zgodnie z podjętym zobowiązaniem.
    Żądam natychmiastowego zaprzestania rozpowszechniania informacji jakoby
    stan zdrowia osoby trzeciej wymienionej w Waszym piśmie był uzalezniony
    od podejmowania jakichkolwiek działań przeze mnie lub jakąkolwiek znaną
    mi bądź nie osobę.
    - żadam natychmiastowego zaprzestania przetwarzania moich danych
    osobowych do celów innych niż niezbędne dla prawidłowego realizowania
    zawartej umowy. Amen. Dogbert