  • 1. Data: 2013-08-09 10:30:11
    Temat: mBank eliksir I sesja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Czy tylko mnie do tej pory nie wyszły przelewy z I sesji eliksiru w mBąku?

  • 2. Data: 2013-08-09 10:32:05
    Temat: Re: mBank eliksir I sesja
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 10:30:11 UTC+2 użytkownik jureq napisał:
    > Czy tylko mnie do tej pory nie wyszły przelewy z I sesji eliksiru w mBąku?

    nie, nie tylko, ani I ani II sesja nie wyszła

    stefan

  • 3. Data: 2013-08-09 10:36:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Czy tylko mnie do tej pory nie wyszły przelewy z I sesji eliksiru w mBąku?

    Mnie z Multi wyszła pierwsza sesja, a przynajmniej jest zaksięgowana jako
    zrealizowana na rachunku źródłowym.

  • 4. Data: 2013-08-09 10:41:09
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    s...@g...com writes:

    > nie, nie tylko, ani I ani II sesja nie wyszła

    Mi też nic nie wyszło.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    They will only cause the lower classes to move about needlessly.

  • 5. Data: 2013-08-09 11:08:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    > Mnie z Multi wyszła pierwsza sesja, a przynajmniej jest zaksięgowana jako
    > zrealizowana na rachunku źródłowym.

    ... i są już na rachunku docelowym, czyli to nie ogólna BRE-awaria.

  • 6. Data: 2013-08-09 12:53:02
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    > ... i są już na rachunku docelowym, czyli to nie ogólna BRE-awaria.

    A ja do tej pory czekam na wysłany wczoraj wieczorem przelew z Synca do mBanku

  • 7. Data: 2013-08-09 13:20:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "eisenberg" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A ja do tej pory czekam na wysłany wczoraj wieczorem przelew z Synca do
    > mBanku

    Kinga Wojciechowska z mBanku stwierdziła, że nawet jeśli przelewy
    przychodzące nie zostaną zaksięgowane dziś, to zostaną zaksięgowane w
    terminie późniejszym z dzisiejszą datą.

    I do tego syfu mają mnie zmigrować z Multi... :/

  • 8. Data: 2013-08-09 13:30:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

> [...]
    > terminie późniejszym z dzisiejszą datą.
    >
    > I do tego syfu mają mnie zmigrować z Multi... :/

    Co mi bardzo pomoże, jak z mbanku chciałem spłacić swoje KK w innych
    bankach ...

    A z innej beczki: Czy ktoś mi może powiedzieć jak w tym nowym zarąbistym
    kulerskim serwisie informacyjnym _znaleźć_ informacje o sesjach eliksir?
    Jest tam jakieś wyszukiwanie?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Everything should be made as simple as possible, but not simpler."

  • 9. Data: 2013-08-09 13:49:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > A z innej beczki: Czy ktoś mi może powiedzieć jak w tym nowym zarąbistym
    > kulerskim serwisie informacyjnym _znaleźć_ informacje o sesjach eliksir?
    > Jest tam jakieś wyszukiwanie?

    Całkiem możliwe, że nie ma. ja próbowałem znaleźć informacje o wpłatomatach:
    działa / nie działa. Nie ma. Albo faktycznie nie umiem znaleźć (na szczęście
    w Multi umiem).

    Ja nie chcę do tego fejsbanku...

  • 10. Data: 2013-08-09 14:50:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Przelewy wychodzące zostały już zaksięgowane. Ciekawe czy dojdą dziś II
    sesją czy dopiero w poniedziałek?