  • 1. Data: 2003-01-04 11:35:02
    Temat: [mBank] eMAX Lokata
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam,

    W zwiazku ze zmiana oprocentowania chcialem dzisiaj w celach testowych
    otworzyc eMAX lokate na 6,6% ( wiem ze tyle tylko do 6.01) ele system pisze
    mi ze oprocentowanie jest 6,2% .Czyzby na lokatach juz zmienili
    oprocentowanie?. Mozesz ktos to tez sprawdzic

    Marcin P.

  • 2. Data: 2003-01-04 14:04:36
    Temat: Re: [mBank] eMAX Lokata
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6gv6$r6g$1@news.onet.pl, Marcin wrote:

> [...]
    > pisze mi ze oprocentowanie jest 6,2% .Czyzby na lokatach juz zmienili
    > oprocentowanie?. Mozesz ktos to tez sprawdzic

    Potwierdzam. Ale założone już lokaty mają na liście 6,6%.
    Ja bym się tym nie przejmował - mały bug w wyświetlaniu, było coś podobnego
    też na początku.

    W razie czego możesz złożyć reklamację, ale za dwa dni to i tak żadna
    róznica, bo zakładam, że suma jest poniżej 100kPLN, inaczej byłby wyższy
    próg.

    A nie wolisz założyć mLokaty ze stałym %%? Do jutra jeszcze po starych %%.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-04 14:20:28
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > próg.
    >
    > A nie wolisz założyć mLokaty ze stałym %%? Do jutra jeszcze po starych %%.

    Wlasnie mysle o mLokacie i zebralo mi sie na szukanie jej w serwisie a ze
    jej tam nie znalazlem ( musze dzwonic na mlinie troche to chyba glupie) i
    tak se testowalem zakladanie eMax lokaty.

    MarcinP

  • 4. Data: 2003-01-04 15:36:46
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:av6qld$je4$1@news.onet.pl, Marcin wrote:

    > Wlasnie mysle o mLokacie i zebralo mi sie na szukanie jej w serwisie
    > a ze jej tam nie znalazlem ( musze dzwonic na mlinie troche to chyba
    > glupie) i tak se testowalem zakladanie eMax lokaty.

    Marcinie, jest tak:

    mLokatę pierwszą do danego rachunku musisz założyć przez mLinię. Nagranie
    tej rozmowy zastępuje niejako wysyłanie odrębnej umowy (eMax lokata). Od
    tego momentu możesz już zakładać mLokaty przez WWW - pojawia się wtedy
    dodatkowa opcja dla tego rachunku.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-04 15:37:22
    Od: "Romek" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej tam nie znalazlem ( musze dzwonic na mlinie troche to chyba glupie) i
    > tak se testowalem zakladanie eMax lokaty.

    Pierwszą mlokatę niestety musisz złożyć przez mlinię
    Pzdr

  • 6. Data: 2003-01-04 18:02:32
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Romek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszą mlokatę niestety musisz złożyć przez mlinię
    > Pzdr

    Dzieki za info, w miedzyczasie zdazylem juz doczytac jak sie zaklada
    mLokate.