  • 1. Data: 2002-03-22 07:10:04
    Temat: mBank - do trzech razy sztuka
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Witajcie!
    Wszystko zaczęło się od tego, że nie znalazłam swojego nazwiska na liście
    zwycięzców konkursu Zulu Safari (choć oczywiście spełniłam wymogi).
    Zadzwoniłam więc do mlinki z reklamacją. Sprawdzili i powiedzieli, że
    faktycznie należy mi się nagroda. Czekałam miesiąc - cisza. Zadzwoniłam
    ponownie z zapytaniem dlaczego nie dostałam nagrody i nie zostałam dopisana
    do listy zwycięzców. Mlinka zaskoczona powiedziała, że się tym zajmie. Po
    kolejnych dwóch tygodniach zadzwoniłam ponownie - kolejna mlinka zaskoczona
    sytuacją zaczęła mnie przepraszać i powiedziała, że jeszcze raz zgłosi
    reklamację. Po trzech godzinach zadzwonił do mnie mlinek i powiedział, że od
    dłuższego czasu ... nie mógł się do mnie dodzwonić, telefon nie odpowiadał
    (pomijając fakt, że moja komórka działa cały czas). Stwierdził, że nie
    dopiszą mnie do listy, ale za to nagrodę już wysłali i ... mam czekać. Nie
    czekałam długo - dokładnie jeden dzień. Wczoraj listem poleconym dostałam
    portfel. Mimo że musiałam się upominać o tę nagrodę to i tak się z niej
    cieszę.
    Jeśli komuś z Was mBank zalega z nagrodą - dzwońcie do niech, to Wam się
    należy. Nie chodzi tu o same nagrody, ale o poważne traktowanie klientów, bo
    to jeden z punktów budujących zaufanie do banku - IMO.
    Pozdrawiam
    Kate

  • 2. Data: 2002-03-22 07:41:14
    Temat: Re: mBank - do trzech razy sztuka
    Od: "Musical Man" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    bo
    > to jeden z punktów budujących zaufanie do banku - IMO.

    Jak ta przygoda wplynela na Twoje zaufanie do MBanku?

  • 3. Data: 2002-03-22 10:00:12
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Jeśli chodzi o sprawy finansowe to nadal im ufam, ale jeśli chodzi o
    wszelkie dodatki to nieco stracili w moich oczach. Może uda im się to
    odbudować, póki co jednak jestem zdegustowana dopominaniem się o należne
    rzeczy.