  • 1. Data: 2014-04-03 14:57:15
    Temat: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No to się zagotowałem...

    Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w
    przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.

    Kiedyś to działało, obecnie mi z Millennium nie działa - ciągle dostaję
    komunikat o błędnym haśle lub nazwie użytkownika.

    Dane są prawidłowe ponieważ z powodzeniem używam ich do logowania się
    bezpośrednio do Millennium.

    Zgłosiłem im ten problem, opisałem objawy i że sprawdziłem poprawność
    hasła...

    A co oni mi odpisali?

    "Nawiązując do e-maila przesłanego do mBanku uprzejmie informuję, iż w
    przypadku komunikatu Zła nazwa użytkownika lub hasło - błąd oznaczaja,
    że podał Pan zły login/hasło do swojego banku i potrzebne jest ponowne
    uzupełnienie tych pól."

    No żesz kurwica mnie trafiła... Może ta niunia z mBanku sama jest jedną
    z tych osób, którzy gubią się zimą w warszawskich tramwajach bo nie
    rozumieją napisu na szybie "w celu otworzenia drzwi proszę nacisnąć
    przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
    ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle
    oznacza błędne hasło"...

    Aaargh...

  • 2. Data: 2014-04-03 15:48:59
    Temat: Re: mBank - traktuje ludzi jak idiotow
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

> [...]
    > przycisk" - innymi słowy jest poważnie upośledzoną umysłowo kretynką -
    > ale do licha ciężkiego tłumaczyć innym że "komunikat o błędnym haśle

    Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
    zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
    on powinien myśleć bardziej elastycznie.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2014-04-03 15:49:53
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
    > zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
    > on powinien myśleć bardziej elastycznie.

    Oczywiście nie połączenie, tylko przeforwardowanie (nie doczytałem,
    że chodzi o maila).

  • 4. Data: 2014-04-03 20:32:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-04-03 15:48, Adam Wysocki pisze:

    > Niunia ma skrypt dla debili i musi się go trzymać, coś jak "proszę
    > zresetować modem" w kablówkach. Poproś o połączenie z supervisorem,
    > on powinien myśleć bardziej elastycznie.

    Do mnie zadzwoniła wczoraj jakaś pani z centrum finansowego. Zapytałam
    co to za centrum, to powiedziała, ze firma współpracująca z mBankiem.
    Proponowała kredyt, podziękowałam na Nie.
    W Biurze Numerów 118913 dowiedziałam się, że to firma ASPIRO, niby też
    mBank.
    Konto w mBanku otwierałam przez internet i nie podoba mi się, ze mBank
    rozsyła na prawo i lewo czyjeś dane osobowe.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-04-03 21:57:43
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Podaj proszę numer reklamacji, wznowią, odpowiedzą z sensem i przeproszą.

  • 6. Data: 2014-04-05 02:07:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Apr 2014 14:57:15 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > Mają oni taki śmieszny system weryfikacji dochodów przy wnioskach w
    > przypadku dochodów trafiających na konto w innym banku.

    Taa - prosic czlowieka aby im podal login i haslo do swojego konta w
    innym banku, masz racje, traktuja ludzi jak idiotow.
    Ale widac idiotow nie brakuje.

    J.