  • 1. Data: 2010-10-11 14:42:49
    Temat: amber gold daje 10%?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    macie jakieś doświadczenia z tym podmiotem?

    oferują lokatę w złoto, 100% gwarancji kapitału oraz gwarantowany zysk 10%!
    http://www.ambergold.com.pl/pl/katalog/lokaty_i_inwe
    stycje/lokata_w_zloto_plus

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-10-11 14:46:13
    Temat: Re: amber gold daje 10%?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Paź, 16:42, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > oferują lokatę w złoto, 100% gwarancji kapitału oraz gwarantowany zysk 10%!

    Poszukaj co na temat tej firmy uważa:
    - KNF,
    - Minister Gospodarki,
    - kto gwarantuje ten zwrot kapitału i w ogóle na jakiej zasadzie
    oddajesz swoje pieniądze w własnej woli spółce z o.o.

  • 3. Data: 2010-10-11 14:49:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > - kto gwarantuje ten zwrot kapitału i w ogóle na jakiej zasadzie
    > oddajesz swoje pieniądze w własnej woli spółce z o.o.

    już znalazłem:

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,753947
    6,Klienci_Amber_Gold_czekaja_na_przelewy__a_firma_na
    dal.html

    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,748787
    6,Amber_Gold__kusi_zyskowna_lokata__a_jest_pod_lupa.
    html

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Zlota-wedka-Amber-Go
    ld-2196052.html

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-10-11 14:55:46
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 11 Paź, 16:49, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,753947
> [...]

    I nadal Ci się podoba? :) Bo ja bym im nie dał nawet 5 zł, wolę
    przepić :)

  • 5. Data: 2010-10-11 15:01:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > I nadal Ci się podoba? :) Bo ja bym im nie dał nawet 5 zł, wolę
    > przepić :)

    mnie się nie podobało, ale ktoś mnie zapytał...

    nie inwestuję w takich "cudownych" firmach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2010-10-11 17:30:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Mon, 11 Oct 2010 16:49:10 +0200, RobertS napisał, a ja na to:

> [...]
    _na_przelewy__a_firma_nadal.html

    > http://gospodarka.gazeta.pl/
    pieniadze/1,29577,7487876,Amber_Gold__kusi_zyskowna_

    I zaraz jakaś Pani podpisująca się jako Happy Business będzie pisać do
    różnych adminów różnych serwerów i serwisów, żeby usunąć Twego posta ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-10-11 19:57:44
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Mon, 11 Oct 2010 17:30:56 +0000, Olgierd napisał, a ja na to:

    > I zaraz jakaś Pani podpisująca się jako Happy Business będzie pisać do
    > różnych adminów różnych serwerów i serwisów, żeby usunąć Twego posta ;-)

    Ups, przepraszam, ona PKF Skarbca broni jak socjalizmu.

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 8. Data: 2010-10-11 21:03:59
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    RobertS wrote:

    > witam
    >
    > macie jakieś doświadczenia z tym podmiotem?
    >
    > oferują lokatę w złoto, 100% gwarancji kapitału oraz
> [...]

    Nie, ale w związku z:
    http://www.knf.gov.pl/o_nas/ostrzezenia_publiczne/in
    dex.html
    pozycją nr 5

    oraz w związku z:
    http://bankowynet.pl/aktualnosci/amber-gold-pod-lupa
    -knf.html

    z dużą dozą prawdopodobieństwa można wysnuć
    wniosek że lepiej nie korzystać z tej oferty. z racji
    obaw o bezpieczeństwo inwestycji.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 9. Data: 2010-10-11 22:39:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Ups, przepraszam, ona PKF Skarbca broni jak socjalizmu.

    A ze skarbcem też jest coś nie tak?

  • 10. Data: 2010-10-12 05:20:37
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-12 00:39, Marcin Wasilewski pisze:

    > A ze skarbcem też jest coś nie tak?

    Trzeba odroznic skarbiec.pl od pkfskarbiec.pl a jest jeszcze
    skarbiec.biz. Duzo tych skarbcow ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin