  • 1. Data: 2002-05-07 10:50:29
    Temat: operacje dostepne przez WAP
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Chciałabym sobie porownac oferty bankow odnosnie operacji dostepnych przez
    WAP. Na stronce www.ebanki.pl jest takie porównanie ale ze stanem na lipiec
    2001. Wiecie moze gdzie znaleźć cos nowszego?
    dzieki za pomoc.
    Aga

  • 2. Data: 2002-05-07 11:57:01
    Temat: Re: operacje dostepne przez WAP
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "aga" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    lipiec
    > 2001. Wiecie moze gdzie znaleźć cos nowszego?

    O ile mi wiadomo będzie już niedługo update tamtych informacji. Może M.
    Jasiński uchyli rąbka tajemnicy kiedy :-)))
    Na dzień dzisiejszy najbardziej rozbudowany w Polsce serwis WAP jest w
    MultiBanku.
    http://www.multibank.pl/korzystanie/wap.jhtml

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-05-07 12:23:32
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Krzysztof Kowalski napisał(a):

> [...]
    > Jasiński uchyli rąbka tajemnicy kiedy :-)))
    > Na dzień dzisiejszy najbardziej rozbudowany w Polsce serwis WAP jest w

    czy probowal ktos laczyc sie przez wap over gprs? czy takie polaczenie
    dziala czy tez jest jak w mbanku?

    roberts

  • 4. Data: 2002-05-07 13:27:15
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "RobertS" <r...@g...pl> wrote in message news:3CD7C744.397BAEE7@go2.pl...

    > czy probowal ktos laczyc sie przez wap over gprs? czy takie polaczenie
    > dziala czy tez jest jak w mbanku?

    Tak jak w mBanku - WAP GPRSowy chodzi przez Internet. Pocieszeniem jest, że
    się to wkrótce zmieni.

    K. Kowalski