  • 1. Data: 2002-05-07 10:27:01
    Temat: Banki walcza o wplywy w Internecie
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Banki walcza o wplywy w Internecie

    Zmiany wlasnosciowe w Onecie naturalna koleja losu kieruja portal w strone
    BRE Banku. Na plytkim polskim rynku powiazania kapitalowe czesto owocuja
    wspolpraca operacyjna. Rzecz nie w wysokich kredytach udzielanych portalowi,
    ale konkretnych uslugach w dziedzinie e-finansow i potencjalnych rynkowych
    sojuszach. O swoje miejsce walcza takze Bank Handlowy, Inteligo, BPH i inni.

    http://www.biznesnet.pl/index.phtml?pg=wywiadownia&a
    =4521

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-07 10:34:18
    Temat: Re: Banki walcza o wplywy w Internecie
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello AMRA,

    Tuesday, May 07, 2002, 12:27:01 PM, you wrote:

    A> Banki walcza o wplywy w Internecie

    Widze ze mamy podobne zrodla, kilka minut temu zapodalem ten link w
    watku "Czy mBank śpi?" :))

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 3. Data: 2002-05-07 10:46:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Widze ze mamy podobne zrodla, kilka minut temu zapodalem ten link w
    > watku "Czy mBank śpi?" :))
    > Pozdrawiam

    wiem, byles pierwszy :)

  • 4. Data: 2002-05-07 10:48:22
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    amra,
    moglbys czasem tez czytac liste,
    oraz nie zakladac osobnych watkow dla kazdego twojego spostrzezenia
    ('bankier - konkurs dzisiaj wyniki' i 'wyniki bankiera, ech ci ...'),

    postaw na jakosc, a nie ilosc,
    z calym szacunkiem,

    b.

  • 5. Data: 2002-05-07 10:54:52
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Konlin" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hello AMRA,
    > Widze ze mamy podobne zrodla, kilka minut temu zapodalem ten link w
    > watku "Czy mBank śpi?" :))
    > Pozdrawiam

    A bo AMRA działa jak AXA :-))) Znasz tą grupę finansową ? Działa jak
    siekiera (jak sama nazwa wskazuje) i ma przy tym bardzo dobre wyniki
    finansowe :-))

    Pozdr dla AMRA :-)))

  • 6. Data: 2002-05-07 10:58:36
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    bromden wrote:

> [...]
    > oraz nie zakladac osobnych watkow dla kazdego twojego spostrzezenia
    > ('bankier - konkurs dzisiaj wyniki' i 'wyniki bankiera, ech ci ...'),

    podpisuje sie pod tym obiema rekami (czy rekoma?)
    Amra, i nie zapominaj ze nie tylko dzieki bankom mozna
    odniesc sukces (patrz-sygnaturka) :)))

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 7. Data: 2002-05-07 11:00:20
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    > Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!
    > (zanim zrobi to Twoja konkurencja!)

    Strona jest boska, a teksty zwalaja z nog :)

    Co do ilosci postow - postaram sie ograniczyc na liscie, a zrobic sobie moze
    stronke z newsami :)))

  • 8. Data: 2002-05-07 11:14:06
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Co do ilosci postow - postaram sie ograniczyc na liscie, a zrobic sobie
    moze
    > stronke z newsami :)))

    Ja nie jestem zwolenniczką tak drastycznych rozwiązań :-))). Kiedyś na
    liście jakiś mądry człowiek rzucił propozycję, aby codziennie zakładać wątek
    z newsami. Np. news i data - i tam mozna dodawać linki lub przeklepywać
    najnowsze wieści ze świata. Czy nie lepsze byłoby takie rozwiązanie ??? :-)

    Pozdroofka

  • 9. Data: 2002-05-07 11:16:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > podpisuje sie pod tym obiema rekami (czy rekoma?)

    Oburącz ;-)
    Jeśli nie wiesz, jak się pisze "żółty" napisz "kanarkowy"...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-05-07 11:31:37
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > najnowsze wieści ze świata. Czy nie lepsze byłoby takie rozwiązanie ??? :-)

    Bingo.
    Taka ładna i taka mądra..

    Bart