    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - ciekawostka
    Date: Thu, 26 Jun 2003 12:51:00 +0200

    > Najprawdopodobniej w Eurobanku, w koncu lokalny partiotyzm do czegoś
    > zobowiązuje :-)

    Taak? Ja wybieram bank wedlug jego ofery i TOiP a nie tego, skad pochodzi
    jego prezes...

    > Obecnie we Wrocławiu Lukas ma najlepiej zorganizowaną sieć.

    Co to znaczy "najlepiej zorganizowana siec" bo nie rozumiem.

    > Jak ruszy Eurobank zobaczę. Z Lukasa jestem zadowolony,

    No widzisz, a ja jestem zaupelnie nie zadowolony. Po pierwsze tragiczny
    system internetowy praktycznie uniemozliwiajacy mi korzystanie z banku
    via internet. Wysoka 7zl oplata miesieczna albo zablokowane 5k na lokacie,
    albo brak mozwliwosc zlecania dowolnych przelewow i nizsze oprocentowanie.
    5zl oplata za wyplate pieniedzy w kasie - nie wiem czy wiesz - ale wlasciwie
    jest to jedyny bank, ktore postepuje tak nie fair - tzn, nie umozliwia
    bezplatnego dostania sie do swoich pieniedzy powyzej dziennego limitu
    wyplat z bankomatu. Idzmy dalej - najbardziej niebezpieczna na rynku
    karta VE - gdzie bank odpowiada za transakcje po 1h od zastrzezenia - we
    wiekszosci bankow jest "od razu" lub nawet do 72h przed. Czyli ktos mi
    kranie karte, zastrzegam ja w 5 minut a zlodziej ma jeszcze cala godzinke
    na czyszczenie mi konta. Do tego dorzucmy czeste kolejki w oddzialach
    i mamy obraz bardzo ale to bardzo malo atrakcyjnego banku. Wszystkie te
    wady, ktore wypisalem Tobie nie przeszkadzaja a mnie uniemozliwiaja
    koszystanie z konta - i co teraz? Jakos obaj sobie radzimy z brutalna
    rzeczywistoscia :-)))

    [...] gdyż z małej sumy mały
    > zysk dużą nie inwestuję się w całości do Banku ale rozdziela.

    Co rozdziela? Kto rozdziela? Na co rozdziela?

    > Zareagowałem jedynie tylko dla tego, że na tej grupie stara się z robić z
    > mBanku Bank guru. A takim nie jest. Nie wiem czy zauważyłeś ale napisz coś
    > na mBank, a odrazu zrobi się dyskusja :-)

    Nie rozumiesz albo nie chcesz rozumiec, ze nikt nie stara tutaj odowodnic,
    ze mBank jest idealny ale, ze ma plusy i minusy. Dla minusy o ktorych mowisz
    sa zupelnie nieistotne bo uzywam do tego innych bankow, korzystam natomiast
    z plusow. W Lukasie na ten przyklad liczba minusow jest tak duza i sa one
    dla mnie tak istotne, ze z konta korzystac nie moge i juz (mialem tam jeszcze
    niedawno lokate ale znalazlem po prostu lepsza oferte). A dyskusja rozgorzala
    dlatego, ze wydajesz sie nie rozumiec tego, ze "rozni ludzie maja rozne potrzeby
    i preferencje".

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek